Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Matkaparkki?

<< < (2/3) > >>

CaraOne1:
Kyllä!
Esimerkiksi Lappeenrannan satamassa on lisäkilvellä kielletty yöpyminen matkailuajoneuvoiss a.
Pakettiautossa ja henkilöautossa voi vapaasti kuorsata Thumb

armas ujomieli:
Ja ainahan voi saivarrella; jos ei nuku ollenkaan :laugh:

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: CaraOne1 - 30.05.2026     kello on 19:47 ---Kyllä!
Esimerkiksi Lappeenrannan satamassa on lisäkilvellä kielletty yöpyminen matkailuajoneuvoiss a.
Pakettiautossa ja henkilöautossa voi vapaasti kuorsata Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Eikös noita kilpiä varten ole se joku tasavertaisuus lautakunta ?

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.05.2026     kello on 11:16 ---Se vanha käsite ei ole mihinkään muuttunut. Kalusteet tai markiisi tekee leiriytymisen.
Grillikin ehkä, mutta sitä voi tarvita myös pelkällä pysähdyksellä ruoanlaittoon.
No itse en ehkä tekisi tuollaisessa paikassa grilliruokaa, vaan pysyisin sisällä.

Tukijalat ei tee leiriytymistä, oli sitten kyseessä vaunu tai auto.

--- Lainaus päättyy ---
Entäs jos nostaa sen grillin 5m päähän ja sanoo olevansa piknikillä ;)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.05.2026     kello on 11:16 ---Se vanha käsite ei ole mihinkään muuttunut. Kalusteet tai markiisi tekee leiriytymisen.

--- Lainaus päättyy ---

Ja kuka niin sanookaan?   ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View