Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Matkaparkki?

<< < (3/3)

Aakku:
Evon Niemisjärvellä on P-paikka, jossa lisäkilpi "yöpyminen kielletty"...

Ajoin pakun siihen parkkiin ja lähdin patikoimaan. Jos olisin yöpynyt maastossa, niin paku olisi saanut olla parkissa, mutta jos palaisin illalla autolle, niin minun olisi pitnyt poistua muualle.
Toki lähellä on kaupallinen matkaparkki, mistä syystä varmaankin P-paikalla ei saa yöpyä. Matkaparkin laadusta voidaan sitten olla montaa mieltä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.05.2026     kello on 21:56 ---Ja kuka niin sanookaan?   ::)

--- Lainaus päättyy ---

Se luki aikanaan Karavaanarin ABC -kirjasessa, joka jaettiin vuosittain leirintäoppaan kaverina. Siinä sanottiin myös selkeästi ettei jalkojen alas ruuvaaminen ole leiriytymistä.
Valitettavasti en oo löytänyt enää yhtään tuollaista, josta voisi digitoida ohjeet jälkipolville

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 30.05.2026     kello on 21:40 ---Entäs jos nostaa sen grillin 5m päähän ja sanoo olevansa piknikillä ;)

--- Lainaus päättyy ---

Niin, onneksi on grillissä se 5m letku 😉

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 31.05.2026     kello on 09:18 ---Se luki aikanaan Karavaanarin ABC -kirjasessa, joka jaettiin vuosittain leirintäoppaan kaverina. Siinä sanottiin myös selkeästi ettei jalkojen alas ruuvaaminen ole leiriytymistä.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä juuri tarkoitin: Määritelmä ei perustu mihinkään.

Samanlainen tuulesta temmattu kuin tuo 'yöpyminen kielletty'
Kuten Aakku juuri totesi,  kuusen alla kun nukkuu, auto voisi olla parkissa...

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 31.05.2026     kello on 10:34 ---Tätä juuri tarkoitin: Määritelmä ei perustu mihinkään.

Samanlainen tuulesta temmattu kuin tuo 'yöpyminen kielletty'
Kuten Aakku juuri totesi,  kuusen alla kun nukkuu, auto voisi olla parkissa...

--- Lainaus päättyy ---

Jep.
Mutta nytpä mulle on tulossa tuo Karavaanarin ABC, niin sitte mulla on perusteita kun joku tulee väittämään muuta tassujen ollessa maassa  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View