rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Milloin minun Alden 3030 kuori hajoaa taas?  (Luettu 118 kertaa)

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:20
Laskekaa mulle todennäköisyys milloin mun asuntovaunun Alde lämmittimen kuori hajoaa seuraavan kerran?
2022 ostettu uusi vaunu ja takuuseen vaihdettu ensimmäisen kerran 2023 maaliskuussa ja nyt 2026 maaliskuussa korjattu minun laskuuun.
Uusi kuori vaihtoineen maksaa 1800 €.

Onko tuossa tiedetty heikkous. Mulla ei ole varaa korjata joka vuosi.
 ;D

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
Vs: Milloin minun Alden 3030 kuori hajoaa taas?
« Vastaus #1 : tänään kello 11:12 »
Taustaa. Minä asun vaunussa ja tuo lämmitin, veden lämmitin on aina päällä. Eli onhan se kovalla rasituksella.
Kaksi viikkoa olin joulun aikaan lapissa ja silloin oli - 30 astetta ja olihan muutenkin kova talvi. Hiihtolomaviikon reissulla maaliskuussa tuon vuodon huomasin Alden alle ja korjaamossa todettiin kuoren haljenneen taas.

Reissuun olen lähtenyt aina tyylillä, että lämmittimen jätin 15 asteeseen matkan ajan ja vesi oli tyhjennetty ja boileri ei ollut päällä.

• LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:52
« Vastaus #2 : tänään kello 11:28 »
Jos lämmitin ei ole jäätynyt niin ei kuori halkea vaan panta vuotaa, tyyppivika.

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #3 : tänään kello 12:55 »
Missä kohtaa tuon " vaan panta vuotaa" kohta on tuossa lämmittimessä.
Vesiä ei ollut jäänyt sisälle, eikä sen vuoksi hajonnut. Kuori kumminkin meni vaihtoon siis.

anything