Tuo EBL on vakio kytkennällä. Löytyy kuvat kanssa.
Tuo EBL on vakio kytkennällä. Löytyy kuvat kanssa.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Tuo EBL on vakio kytkennällä. Löytyy kuvat kanssa. Se pitäisi tehdä huolella ennen akun navan irroitusta.. samoin takaisinkytkentä oma operaatio, jottei kävisi... :'( Meniko paneli särki vai mitä - onko autokohtainen DT240, briteistä ainakin löytyy diagnosoivia frimoja esim. https://apuljackelectronics.co.uk/product/schaudt-dt-240-control-panel/ Jos ei harrastajia tänne ilmaannu ![]() E: Löytyykö tuolta manuaalia? https://www.lippertcomponents.eu/support/power-on-board-formerly-schaudt-by-lippert/schaudt-support-documents/ Apuljackia olen kontaktoinut, mutta he eivät kuulemma pysty/osaa auttaa tämän paneelin kanssa. Lippertin käyttö/huolto-ohjeen olen löytänyt ja saanut, mutta siellä ei ole ohjeita tietenkään tuohon minun ongelmaan. Olen kysellyt asiasta melkein kaikista Britti foorumeista ja ryhmitä, mutta eipä ole apuja tullut. Saksalaisilta foorumeilta voisi jotain löytyä, mutta en osaa kääntää sivuja oikein että saisi keskustelut käännettyä vaikka englanniksi ja oikeiden hakusanojen käyttö myös haastavaa. Ja saiskohan siihen EBL:ään kytkettyä jonkun toisen DT:n tai LT:n jolla pääsi alustamaan/ohjelmoimaan. Tai jopa vaihtaa paneli toimivaan.. Kuhan mauri (mjo33..) kerkee vastaamaan, niin apujakin varmaan löytyy.. En tiedä tuosta panelista mitään, lähteekö virtanappi pidempää (> 10s) pohjassa+hupiakun valinta valikkoon tms. LTstä tutusti.. Tai EBLn ja Dtn välinen kaapeli aikansa irti kokeiltu..? Kuten aikaisemmin kerroin, kaikki piuhat ollut irti ja resettejä tehty. Ja on mitattu yleismittarilla että EBL:n päästä signaali kulkee ohjauspaneelille, se puoli on kunnossa. Vika on nyt siinä, että ohjauspaneeli kun on takalukossa niin se ei anna komentoa kytkeä 12V releitä päälle, jonka takia järjestelmät pimeenä. EBL208+LT453+.. Tietty eniten varmaan kiinnostaa saada nykyinen kuntoon, mutta montako hunttia siihen kannattaa laittaa.. ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|