Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ottaa päähän.

<< < (104/116) > >>

ihaa:
Onko tässä nyt syynä se aiemmin mainitsemasi täiongelma ?

Ruutiukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 11.03.2014     kello on 13:40 --- levitellään juoruja ympäri kylää, niin että näin julkisessa virassa olevana saan selitellä asioitani koko kylälle.
--- Lainaus päättyy ---

Helpoiten tuollaisesta pääsee kun käy asiasta tekemässä tutkintapyynnön jos ne kerran aiheettomia ovat. Todistustaakka siirtyykin yllättäin sille toiselle osapuolelle. Kunnianloukkauksest ahan tuollaisessa on kyse.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 11.03.2014     kello on 13:40 ---Ei ota päähän, vaan ihan suoranaisesti vit*ttaa!! Vit*ttaa niin ettei veri kierrä!  >:D
4-vuotiaasta kerholaisesta asti tunnettu ja kavereita aina oltu. Vaan mitäpä nyt? Puukotetaan selkään ja levitellään juoruja ympäri kylää, niin että näin julkisessa virassa olevana saan selitellä asioitani koko kylälle. Kaveri tekee kaikkensa jotta saisin potkut! Tekis mieli luovuttaa ja muuttaa jonnekin hevonkuusen perähikiälle, missä ei taatusti kukaan tuntisi ja juoruilisi täyttä paskaa! Jopa rakkaat Orgilaiset tietää että minä en juo, mutta silti esim. mun työaikaisesta juomisesta puhutaan!

--- Lainaus päättyy ---

kyllä on ihme hyyppä
tuo sinun ex kaveri
mutta laita paikallis lehteen
että varokaa tuollasta virkanaista
joka jakaa väärää tietoa
alkottomasta ihmisestä
en jaksa käsittää tollassii pallinaamoi  :o >:( >:(

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.03.2014     kello on 14:08 ---Onko tässä nyt syynä se aiemmin mainitsemasi täiongelma ?

--- Lainaus päättyy ---

Ei  ::)  En minä nyt noin pienestä pillastuis..

Kyllä tässä on paljon isommista asioista kysymys.

--- Lainaus käyttäjältä: Ruutiukko - 11.03.2014     kello on 15:17 ---Helpoiten tuollaisesta pääsee kun käy asiasta tekemässä tutkintapyynnön jos ne kerran aiheettomia ovat. Todistustaakka siirtyykin yllättäin sille toiselle osapuolelle. Kunnianloukkauksest ahan tuollaisessa on kyse.

--- Lainaus päättyy ---

Tää pitääkin pistää korvan taakse, ei ihan huono idea

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 11.03.2014     kello on 18:01 ---Ei  ::)  En minä nyt noin pienestä pillastuis..

Kyllä tässä on paljon isommista asioista kysymys.

Tää pitääkin pistää korvan taakse, ei ihan huono idea

--- Lainaus päättyy ---

Mene vetää lättyyn sitä immeistä. Sympatiat puolellasi kun tiedän ja tunnen sinut. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View