Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ottaa päähän.

<< < (103/116) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 17.01.2014     kello on 18:30 --- On auki ja ehjä,yksi sanko kuumaa vettä autto :D

--- Lainaus päättyy ---

Ne tahtoo olla nuo ruotti vehkeet semmosia että ne ei hevi luovu ku pääseevät kerrankin kotosaan kuntoo.
Pyssyvät yhtä hyvi jääsä ku lämpimänä ;)

Vesseli:
Nykyajan värkkejä ei ole tehty kestämään.
Viime yönä ilmalämpöpumppu sanoi
sopimuksen irti. Ei ole edes 10 v vanha.

Kotiauton starttiakku on ilmeisesti kaput,
vaikka on vain 1,5 v vanha. Testeri näytti
ensin 12,7 V ja kuormitustestin jälkeen
10,4 V.

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.01.2014     kello on 17:08 ---Hyvä, niillä on itsesuojeluvaistoa

--- Lainaus päättyy ---

Tässä kohtaa perinee äitinsä geenit.. Äidinäidinisä ollut aikoinaan kans VPK:lainen, enkä minäkään aina tota keittiön pesää saa syttymään vaikka mitä tekisin  ::)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 17.01.2014     kello on 23:08 ---Nykyajan värkkejä ei ole tehty kestämään.
Viime yönä ilmalämpöpumppu sanoi
sopimuksen irti. Ei ole edes 10 v vanha.

--- Lainaus päättyy ---

Huomattavasti vanhempi kuin minulla ollut, joka oli vain 5 vuotta ja 10 kuukautta.  >:(  >:(

Särkyi reilu kuukausi sitten.

Ipsu:
Ei ota päähän, vaan ihan suoranaisesti vit*ttaa!! Vit*ttaa niin ettei veri kierrä!  >:D
4-vuotiaasta kerholaisesta asti tunnettu ja kavereita aina oltu. Vaan mitäpä nyt? Puukotetaan selkään ja levitellään juoruja ympäri kylää, niin että näin julkisessa virassa olevana saan selitellä asioitani koko kylälle. Kaveri tekee kaikkensa jotta saisin potkut! Tekis mieli luovuttaa ja muuttaa jonnekin hevonkuusen perähikiälle, missä ei taatusti kukaan tuntisi ja juoruilisi täyttä paskaa! Jopa rakkaat Orgilaiset tietää että minä en juo, mutta silti esim. mun työaikaisesta juomisesta puhutaan!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View