Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ottaa päähän.
ihaa:
Onko näin että asunto on ainut kohde johon saa ottaa lainaa, jos muuta hankintaa ei voi hankkia ilman lainaa niin se katsotaan heti...sanonko miksi ? ;D
Alan:
^
Joidenkin mielestä et siihenkään...
Mun mielestä ei ole niin, vaan raha-asiansa saa kukin hoitaa niinkuin parhaaksi näkee.
Jotkut ottaa pikavippejä... mun mielestä sellainen on tyhmää, mutta mistäs sitä ihmisten tilanteita tietää, voihan sitä tulla äärimmäisiöä pakkorakoja.
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.07.2013 kello on 21:57 ---Jos saisin yhdenkin esimerkin. :)
--- Lainaus päättyy ---
Et voi olla tosissasi. No selaa omaa viestihistoriaasi taaksepäin, kyllä ne sieltä löytyy.
Vesseli:
Poliisi ottaa päähän.
Niitä riittää maanteille kyttäämään - anteeksi, valvomaan pieniä ylinopeuksia ja puhalluttamaan. Jostain kummallisesta syystä poliisilla ei riitä aikaa tai resursseja selvittää yksityishenkilöön kohdistuneita varkauksia ja muita rötöksiä.
Aina, kun ne pysäyttävät maantiellä, sanon, että onpa hyvä, että olette viimein löytäneet minulta varastetut tavarat. Eihän teillä voi olla muuta syytä pysäyttää minua. Tavaroitani ei vain ole löytynyt.
Ihmeellinen on tuo poliisiorganisaatio . Meillä työssä ollesani annettiin ensin huomautus tekemättömistä töistä, sitten varoitus ja sen jälkeen työsuhteen purku, jos sama toistui.
kimi:
Mielelläni puhallan ja en pidä muutenkaan järkevää liikennevalvontaa pahana asiana. Toki tehtävää olisi paljon, mutta kun poliisillakin resurssit leikattu rajusti
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.07.2013 kello on 23:55 ---Mielelläni puhallan ja en pidä muutenkaan järkevää liikennevalvontaa pahana asiana. Toki tehtävää olisi paljon, mutta kun poliisillakin resurssit leikattu rajusti
--- Lainaus päättyy ---
Viimeksi olen puhaltanut kesäkuun lopulla, tulos 0,00. Maksoi silti 5 euroa ;) Sain kyllä pillin muistoksi, kun nätisti pyysin :D
Poliisin puhaltamaksi olen päässyt viimeksi joskus vajaa 10 vuotta sitten (tulos 0,00), vaikka vuodessa tulee kilsoja vähintään 40-50 tuhatta..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta