Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ottaa päähän.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 27.07.2013 kello on 23:59 ---Poliisin puhaltamaksi olen päässyt viimeksi joskus vajaa 10 vuotta sitten (tulos 0,00), vaikka vuodessa tulee kilsoja vähintään 40-50 tuhatta..
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen joutunut viimeisen 11 vuoden aikana puhallukseen useasti, omalla kylällä 4 kertaa, moottoripyörällä 2 kertaa, edellisen kerran töihin mennessä, sopivasti työpaikalle menevällä tiellä maanantaiaamuna, maantiellä myös Iisalmi-Kuopio välillä rampille noustessa 3 kertaa.
Tuloksenhan nyt jokainen minut täällä tunteva tietääkin. ;D
Tuon ekan kerran muistan tällä 11 vuoden jaksolla, oltiin isän kanssa moottoripyörillä Oulussa isän sukulaista tapaamassa kun sieltä lähtiessä päästiin puhallukseen, tuumasinkin silloin poliisisedälle että viimeksi olen ollut puhalluksessa 15 vuotiaana mopolla, enpä arvannut en että tuon jälkeen pääsen puhaltamaan lähes joka vuosi.
Niin ja ne ajokilometrit jää alle 30 tuhannen..
Mutta tämän kuuluisi olla ennemmin ei ota päähän -ketjussa mutta olkoon nyt tässä kun sopiva lainaus löytyi.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 27.07.2013 kello on 23:52 ---Poliisi ottaa päähän.
Niitä riittää maanteille kyttäämään - anteeksi, valvomaan pieniä ylinopeuksia ja puhalluttamaan. Jostain kummallisesta syystä poliisilla ei riitä aikaa tai resursseja selvittää yksityishenkilöön kohdistuneita varkauksia ja muita rötöksiä.
Aina, kun ne pysäyttävät maantiellä, sanon, että onpa hyvä, että olette viimein löytäneet minulta varastetut tavarat. Eihän teillä voi olla muuta syytä pysäyttää minua. Tavaroitani ei vain ole löytynyt.
Ihmeellinen on tuo poliisiorganisaatio . Meillä työssä ollesani annettiin ensin huomautus tekemättömistä töistä, sitten varoitus ja sen jälkeen työsuhteen purku, jos sama toistui.
--- Lainaus päättyy ---
::)
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 27.07.2013 kello on 23:52 ---Niitä riittää maanteille kyttäämään - anteeksi, valvomaan pieniä ylinopeuksia ja puhalluttamaan. Jostain kummallisesta syystä poliisilla ei riitä aikaa tai resursseja selvittää yksityishenkilöön kohdistuneita varkauksia ja muita rötöksiä.
--- Lainaus päättyy ---
Olen ajatellut tähän suuntaan. Omaisuuteen kohdistuvat rikokset on korvattavissa, mutta liikenne on hengenvaarallista. Siellä saa tappaa kenet tahansa pienin rangaistuksin. Ja miten korvataan invalidisoituminen tai henkinen kärsimys yksilölle?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 28.07.2013 kello on 08:13 ---Omaisuuteen kohdistuvat rikokset on korvattavissa, mutta liikenne on hengenvaarallista. Siellä saa tappaa kenet tahansa pienin rangaistuksin. Ja miten korvataan invalidisoituminen tai henkinen kärsimys yksilölle?
--- Lainaus päättyy ---
Näin on. Thumb
Duster:
Ottaa päähän tuolla tienpäällä noi jotka ajattelevat että mulla on kiire muulla ei väliä (eikä liikennesäännöt heitä koske) Thumbd Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta