Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ottaa päähän.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 1.10.2013 kello on 21:12 ---Nyt voisi hieman ottaa päähän maailman meno! Ja suomalaisten viina-ralli..
--- Lainaus päättyy ---
No,no mun pitäis tehdä syksyn aikana Tallinnanmatka ja tuliaisiakin tuoda mutta vain omaan käyttöön
Turhan Höpöttäjä:
Joopa, joo. Krakovan reissulta toin taas kirkasta, eiköhän sitä nyt ole, kun entistäkin on jokunen litra jäljellä. No Karjala-Palsamin määrä kohta huolestuttaa, enää jäljellä muutama putelli. Ja kaikki nämä terveydeksi. ;)
Kaija:
Sääennustukset ottaa päähän! Ja oma tyhmyys! >:(
Piti olla pari astetta plussaa. Aamulla mittari näytti -4,5. Arvatkaa, onko Tessussa vedet säiliöissä? >:D
Antaa sen nyt sulaa hiljalleen ja katsotaan illalla, miten kävi.
Pasi-Pessimisti on varma, että nyt on Alden pannu paskana.... Ja hanat.
Kyllä me tiedettiin, että vesisysteemi pitäis tyhjentää, mutta jos kuitenkin kohta taas lähdetään liikenteeseen..... Joooopa joo. Tyhmät amatöörit!
Tessu-raukka; ensin se altistetaan syöksyvirtaukselle katos levitettynä tervetulotoivotukse ksi ja nyt tämä. Se haluaa kohta muuttaa pois meidän luota!
88k5:
^
Elämä opettaa.. mutta toivotaan, että pääsitte säikähdyksellä.
Itse olen opetellut manööverit sellaisiksi, että vesien tyhjennykset kuuluu reissun päätöspäivään kesälläkin ja kaikki venat ja hanat jää auki. Ei pakkasista pelkoa edes kesällä - putket valuvat tyhjiksi kun saavat korvausilmaa hanoista..
Toisaalta kuka sitä vanhaa, monta päivää seisonutta vettä haluaa käyttää :-\ - toisaalta ei viitti esim. 2 yön takia täyttä 150 litraa turhaa mukanaan kantaa (+ täyttö- ja tyhjennysajat päälle) - vähemmälläkin pärjää.
sipu:
88k:n kans samalla aatoksella
nimittäin aina kun tullaan kotiin
ukkokulta tyhjentää säiliöt
ja yksi syy siihen on kans toi meitin kaivovesi
joka ei säily hyvänä
pitkiä aikoja säiliössä
niin kuin vesi ,jossa on klooria
vai mitä ne käyttikään
kunnanvesissä ???
ja nuppiin ottaa noi samperin uutiset
tuutin täydeltä tulee