Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ottaa päähän.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 26.09.2013 kello on 23:09 ---KELA! Keväällä pilleripurkki maksoi 8,63 €, mutta tänään samanlainen purkki 17,01 €.
Ei mitään selitystä, miksi. KELA oli vain päätänyt jättää korvaamatta osan.
--- Lainaus päättyy ---
Ja tohon vielä lisätään KEVA,niin soppa on valmis...
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 26.09.2013 kello on 23:09 ---KELA! Keväällä pilleripurkki maksoi 8,63 €, mutta tänään samanlainen purkki 17,01 €.
Ei mitään selitystä, miksi. KELA oli vain päätänyt jättää korvaamatta osan.
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta linkistä löytyy paljon hyvää perusasiaa http://www.kela.fi/korvattavat-valmisteet_korvattavat-laakkeet ja jos ei tarvittavaa tietoa löydä, niin sähköinen viesti Kelaan ja asia selviää.
Ainakin itse olen saanut riittävän hyvää palvelua!
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 26.09.2013 kello on 23:24 ---Osittain aivan totta, mutta on joillakin aloilla on velvoitteita ja sopimuksia mitä pitää noudattaa, oli lomakausi tai ei. Palkkatyöläiset pitävät lomansa koska se heille kuuluu. Kesätyöntekijöitä toivotonta sasda koska vaaditaan jos jonkinlaista ammattipätevyyttä/koulutusta. Työttömiä rittää, mutta heitä ei kiinnosta parin kuukauden työt etuuksien menettämisen pelossa. Minulle tilanteesi on lähinnä haavekuva ja joudun tyytymään tähän harrastelijan titteliin, ja lisäksi näitä yrittäjäharrastelij oita tuntuu olevan tuttavapiirissäni enemmänkin.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, onhan meitä harrastelijoita. Thumb
Lomaa en ole vielä tänä vuonna pitänyt, mutta
tänäkin aamuna menin töihin ja kun ei oikein
maistunut, niin tulin parin tunnin päästä kotiin.
No, mitä hyötyä siitä sitten on kun ei ole tienaamassa?
eipä kerry veroja maksettavaksi. :D
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: VeeKoo - 27.09.2013 kello on 14:43 ---Juu, onhan meitä harrastelijoita. Thumb
Lomaa en ole vielä tänä vuonna pitänyt, mutta
tänäkin aamuna menin töihin ja kun ei oikein
maistunut, niin tulin parin tunnin päästä kotiin.
No, mitä hyötyä siitä sitten on kun ei ole tienaamassa?
eipä kerry veroja maksettavaksi. :D
--- Lainaus päättyy ---
Oikea asenne. Osinkotulojen (verottomien) eteen täytyy kuitenkin tehdä töitä (9% nettovarallisuudest a). Jotta niillä pääsisi elämään niin ei ainakaan minun elämäni pituus tule koskaan riittämään sellaisen nettovarallisuuden hankkimiseen (2 miljoonaa) :D Täytyy siis yrittää sopeutua samaan asenteeseen kuin sinäkin vaikka tuntuu ettei ne laskupinot ohene vaikka kuinka yrittäisi sluipata..
aaoulusta:
Nyt voisi hieman ottaa päähän maailman meno! Ja suomalaisten viina-ralli..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta