Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Seisontavakuutus säännöt eri vakuutusyhtiöissä
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: käpynotko - 29.09.2025 kello on 15:30 ---Aakulle vastaten niin otin LähiTapiolaan uuden liikenne+vapaaehtoisen vakuutuksen niin siinä on tuo kuukauden sääntö liikennekäytöstä poistettaessa.
Vanhat menee vielä vanhaan malliin.
Toki verot katkee heti.
--- Lainaus päättyy ---
Ok...
Lähitaiolasta en ottaisi vakuutusta ilmaiseksikaan, mutta todennäköisesti se firma paskoo asiakkaan kannalta pian POP-vakuutuksenkin, kun sen kaappasi. Lähivakuutushan oli aikoinaan hyvä, kunnes Tapiola valtasi sen.
megaman:
Mulla Lähitapiolasta pelkkiä hyviä kokemuksia ja erittäin nopeaa toimintaa. Thumb
Hidas ja hankala yhtiö Folksam, kun bussi kurvasi pojan eteen.
Turvasta kyselivät tyhmiä ja viivyttelivät viikkoja, kun kettu hyppäsi eteen ja rikkoi kaverin autosta puskurin ja syylärin. 😮
Popista tyrkyttivät edullista vakuutusta vähän ajavalle, tarjous oli kuitenkin selvästi kalliimpi kuin nykyinen voimassaoleva. Ei jatkoon.
Mutta jokainen päättää itse ja kaikilla on omasta mielestään kuitenkin ne parhaat sopimukset... 😆
armas ujomieli:
Mulla hankalempi säästää kun tykkää talvellakin liikkua. Leirintäalueet tässä sitten kärsii ym. palvelun tuottajat kun oman mökin antimia naattii. No eihän tämä lopullista, eiköös autoverotus mullistu km-pohjainen tms.
Karabiilisti:
Katsastuksen takiakaan ei tarvi autoa ottaa liikennekäyttöön.
Jos on aika varattu voi ajella asemalle ilman liikennekäyttöön ottoakin.
Tosin parempi ehkä ettei aja kolaria....mitähän vakuutusyhtiö tuumaisi...
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 29.09.2025 kello on 20:20 ---Katsastuksen takiakaan ei tarvi autoa ottaa liikennekäyttöön.
Jos on aika varattu voi ajella asemalle ilman liikennekäyttöön ottoakin.
Tosin parempi ehkä ettei aja kolaria....mitähän vakuutusyhtiö tuumaisi...
--- Lainaus päättyy ---
Tätä joskus mietein...
Liikennevakuutus on voimassa katsastusmatkallaki n, mutta onko kasko?
Kysyin sitä aikoinaan vakuutusyhtiöltä, jossa sanottiin, että kaskokin on täysimääräisesti voimassa törmäysvakuutuksine en katsastukseen ja takaisin. Tiedä sitten.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta