Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Seisontavakuutus säännöt eri vakuutusyhtiöissä

(1/12) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  7.05.2025     kello on 14:49 ---Katkaisussa tulee myös vakuutussäästö joka on toisen satkun kuussa....

--- Lainaus päättyy ---
Kelle tulee, kelle ei. Nykyään on vakuutus yhtiössä käynnissä vakuutusjärjestelmi en muutosvaihe. On 2 järjästelmää eli uusi ja vanha. Vanhassa järjestelmässä olevat autot niin vakuutus katkeaa yleensä heti kun tekee liikenteestä poiston ja uudessa järjestelmässä olevilla vakuutukset katkeavat vasta kuukauden päästä. Tämä muutosvaihe kestää vielä vuoden tai kaksi jonka jälkeen kaikilla autoilla on vakuutusyhtiöstä riippumatta tuo yhden kuukauden aika ennenkuin vakuutukset katkeaa.
Jos minä vaihtaisin nyt auton niin se menisi heti tuohon uuteen järjestelmään ja kuukauden vakuutusmaksu menisi

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  7.05.2025     kello on 17:12 ---Kelle tulee, kelle ei. Nykyään on vakuutus yhtiössä käynnissä vakuutusjärjestelmi en muutosvaihe. On 2 järjästelmää eli uusi ja vanha. Vanhassa järjestelmässä olevat autot niin vakuutus katkeaa yleensä heti kun tekee liikenteestä poiston ja uudessa järjestelmässä olevilla vakuutukset katkeavat vasta kuukauden päästä. Tämä muutosvaihe kestää vielä vuoden tai kaksi jonka jälkeen kaikilla autoilla on vakuutusyhtiöstä riippumatta tuo yhden kuukauden aika ennenkuin vakuutukset katkeaa.
Jos minä vaihtaisin nyt auton niin se menisi heti tuohon uuteen järjestelmään ja kuukauden vakuutusmaksu menisi

--- Lainaus päättyy ---
Onko mitään linkkiä tähän...

Itse en ole kuullutkaan moisesta. Toki joillakin yhtiöillä on ollut moottoripyörillä tuollainen käytäntö.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  7.05.2025     kello on 17:18 ---Onko mitään linkkiä tähän...

Itse en ole kuullutkaan moisesta. Toki joillakin yhtiöillä on ollut moottoripyörillä tuollainen käytäntö.

--- Lainaus päättyy ---
Ei oo linkkiä,keskustelin vakuutusyhtiön asiakaspalvelun kanssa ja satuin ihmettelemään kun mulla katkeaa vakuutukset heti ja kaverilla vasta kuukauden kuluttua ja ollaan samassa yhtiössä. Sain tuollaisen selvityksen.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  7.05.2025     kello on 17:24 ---Ei oo linkkiä,keskustelin vakuutusyhtiön asiakaspalvelun kanssa ja satuin ihmettelemään kun mulla katkeaa vakuutukset heti ja kaverilla vasta kuukauden kuluttua ja ollaan samassa yhtiössä. Sain tuollaisen selvityksen.

--- Lainaus päättyy ---
Ok, eli toistaiseksi "Esson baarin" juttua...

Mikä yhtiö?

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  7.05.2025     kello on 17:26 ---Ok, eli toistaiseksi "Esson baarin" juttua...

Mikä yhtiö?

--- Lainaus päättyy ---
Ei kai sillä yhtiöllä oo mitään väliä jos on kerran esson baarin juttuja

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View