Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Tekoälylainaukset orgissa

<< < (2/5) > >>

Aakku:
Minusta tekoäly on hyvä renki, mutta huono isäntä...

Ei kannata kaikkea sen juttuja uskoa. Tekoälyn kanssa voi väitelläkin ja se kyllä myöntää virheensä. Jos tekoäly väittää jotain kummaa, niin olen pyytänyt siltä linkin sen väittämään. Kyllä se sen antaa useimmiten ja sitten voi tarkistaa, mistä tieto on ammennettu.

Minusta palstalle voi lyhyesti lainata tekoälyä, mutta ehdottomasti on syytä mainita, että kyseessä on tekoälyn tuotos.

Ossi66:
Illalla meinasin tehdä saman avauksen Alanin tekstiin, mutta olin ottanut pari saunalonkeroa, niin aattelin jättää toiseen kertaan  ;D

Olen sitä mieltä, että parempi on laittaa tekoäly kahlaamaan asiaa 10s kuin käyttää itse samaan hommaan puolituntia. Tekoälyltä saa myös tiivistelmän asiasta. Mutta niinkuin jo sanottu, pitää ymmärtää se onko saatu vastaus totta vai tarua.
Itse laitoin tekoälyn vastauksen kuvana, koska siinä näkyy lähteet, mistä tieto kaivettu. Jos kopioi tekoälyn tekstin, tuo tieto ei tule näkyviin.

Pitääpä jatkossa koittaa pyytää vastaukseen myös linkit, joista tieto kaivettu 😉

0yxxy0:
Minä kysyin tekoälyltä että voiko sen vastaukseen luottaa ja tiivistä vastaus:
"Tekoälyn vastauksiin voi luottaa vain rajallisesti.
Se voi erehtyä, keksiä tietoa eikä ota vastuuta.
Luotettavinta se on yleisissä faktoissa ja silloin, kun tiedot voi tarkistaa lähteistä.
Parasta on käyttää sitä apuna, ei lopullisena totuutena."

jamppa508:
Kaikki saa tietysti olla mitä mieltä haluaa, mut henk koht inhoan tuota tekoälyä yli kaiken kun sitä jokapaikassa tyrkytetään, jouduin jopa vaihtamaan tutun hakukone Googlen toiseen kun aina ensimmäinen haku oli tekoälyn tuotoksia >:( en ainakaan minä onnistunu poistamaan tekoälyä hakukoneesta ???

megaman:
Sain hyvät ohjeet myrskylyhdyn käytöstä. Elokuvissa ja sarjoissa lyhdyt kaattuu ja sytyttää tulipaloja. Järki päässä, paskaa se AI  puhuu vielä paljon. Mukavia keskusteluja vaikka musiikista. Mielistelee kovin. Tykkään kyllä. 😆

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View