rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Hyvää mieltä helposti  (Luettu 3574 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:10
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Hyvää mieltä helposti
« Vastaus #15 : 17.11.2011 kello on 18:32 »
Aikanaan kävin säännöllisesti luovuttamassa,mutta nykyisin lääkitys estää luovuttamisen,eli ilmeisesti on lääkitys kohdallaan :o :P.Joskus olen ihmetellyt ettei nykytekniikalla saada noita lääkkeiden jäämiä verestä pois,mielelläni kyllä luovuttelisin.

• Vieras
  • Vs: Hyvää mieltä helposti
    « Vastaus #16 : 17.11.2011 kello on 18:42 »
    Aikanaan kävin säännöllisesti luovuttamassa,mutta nykyisin lääkitys estää luovuttamisen,eli ilmeisesti on lääkitys kohdallaan :o :P.Joskus olen ihmetellyt ettei nykytekniikalla saada noita lääkkeiden jäämiä verestä pois,mielelläni kyllä luovuttelisin.

Se olisi mainio keksintö saada nuo ylimääräiset
    "lääkeaineet" pois luovutettavasta verestä.

Edit. Poistin asiattoman lisäykseni viestistä.
    « Viimeksi muokattu: 17.11.2011 kello on 19:41 »

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:59
    Vs: Hyvää mieltä helposti
    « Vastaus #17 : 17.11.2011 kello on 20:50 »
    Jos on into luovuttaa, kannattaa tarkastaa estääkö oma lääkitys nykyään luovuttamisen. Itse jouduin keskeyttämään aktiiviluovutuksen vuosituhannen alussa lääkityksen vuoksi, mutta onneksi kyselin hommaa parivuotta takaperin ja selvisi ettei nykyinen verenpainelääke ole este - kunhan paineet pysyy kohdallaan ja lääkitys on ollut säännöllinen ja annos muuttumaton.