Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Lisää akkutehoa, mikä paras vaihtoehto?
0zz1:
Invertterille löyty hyvä paikka ja laitoin kiristyssiteellä sen siihen kiinni niin ei pompi mutta on myös helppo irrottaa, solarcharger taas sai paikkansa kun vanha laturi otettiin pois turhana koska tuo uusi invertteri on myös laturi.
0zz1:
kuten kuvista näkyy piuhojen kanssa on vielä siistimistä ja lyhentelen niitä tässä jahka jaksan ja laitan ne siistimmin tuonne mutta sitä ennen on muita rakennusprojekteja kun pitäisi jotkut eristeverhot kehitellä auton taakse ja rakentaa naulakko ja säilytys sekä vaatteiden kuivasteline/kaappi takapenkkien tilalle.
Aakku:
Mulle tuli eilen 2x100 Ah LiFePo4 akut...
Vanhat 2x100 Ah lyijyakut eivät enää pitäneet jännitettä invertteri käytössä. Saa nähdä kuinka uudet akut pelaa.
0zz1:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.09.2025 kello on 15:02 ---Mulle tuli eilen 2x100 Ah LiFePo4 akut...
Vanhat 2x100 Ah lyijyakut eivät enää pitäneet jännitettä invertteri käytössä. Saa nähdä kuinka uudet akut pelaa.
--- Lainaus päättyy ---
juu kirjoitte sitten kokemuksista itse kanssa ajattelin että kun noista AGM akuista aika jättää niin seuraavaksi tulee Lithium akku tilalle.
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: 0zz1 - 23.09.2025 kello on 14:04 ---Kuvasto näkyy nuo 2 paneelia ja tuolla takana keskellä musta laatikko jonka sisässä menee läpivedot. Paneelit on kiinni sikaflexillä samoin kuin tuo läpivientilaatikko. Oikein tarkka silmäinen saattaa nähdä valkoisen kumitupin takanurkassa jossa oli se epäonnistunut läpivienti.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö noi piuhat hakkaa kattoon kun ovat valtoimenaan? Eikö ois pare kourussa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta