Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kädentaito

<< < (12/16) > >>

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 15.11.2011     kello on 04:57 ---Nykyään monella on vapaa-aika tärkeämpi ja monelle työlle työnhinta on niin edullinen että kannattaa teetättää se ulkopuolisella mutta kyllähän asiaa puhut, uusavuttomuus kun on lisimään päin. Vanhan kansan seppä ja sekatyömies ovat nykyään harvinaisuutta.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä kenellekin se vapaa-aika sitten tarkoittaa; monelle meistä tee-se-itse ihmisistä kaikki se puuhastelu, korjailu, remontointi ja rakentaminen on juuri sitä mieluisinta vapaa-ajanvietettä!

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 26.11.2011     kello on 07:41 ---monelle meistä tee-se-itse ihmisistä kaikki se puuhastelu, korjailu, remontointi ja rakentaminen on juuri sitä mieluisinta vapaa-ajanvietettä!

--- Lainaus päättyy ---

Niin se oli minullekin aiemmin mutta nykyään vapaa-aika tarkoittaa lasten kanssa puuhastelua ja muuhun sitä vapaa-aikaa ei suuremmin ole, katsotaan sitten myöhemmin kun pojat alkavat kiinnostua muusta. ;D

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.11.2011     kello on 08:02 ---Niin se oli minullekin aiemmin mutta nykyään vapaa-aika tarkoittaa lasten kanssa puuhastelua ja muuhun sitä vapaa-aikaa ei suuremmin ole, katsotaan sitten myöhemmin kun pojat alkavat kiinnostua muusta. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Aikansa kutakin: Lapset pieniä niin meidän isä ja äiti on parhaimmat ja riskeimmät  :D, jossain vaiheessa ne on sitten kaikista hirveimmät mitä maa päällään kantaa  :'(, kunnes taas aikuisiällä neuvotkin kelpaavat ja voidaan kysyä neuvojakin. :)

LMC-99:
Iskikö auto kuume, tässä tee se itse miehelle mersu..pientä laittoa ja baanalle..

http://www.telajarvi.net/autoliikeautotalo/vaihtoauto_mercedes_benz_slk.html

Haapaniemen Paroni:
Pientä fiksaamista ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View