Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kädentaito
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 16.11.2011 kello on 21:50 ---Kannattaa varoa ettei tuulettimet ala pyörimään kun niihin puhaltaa ilmaa, voip muuten tulla kallis puhdistus ;)
--- Lainaus päättyy ---
Juu paine ilmapullolla tuhhauttelin ja estin tuulettimien pyörimisen jollakin metallisel,, eiku muovisella tai sormella pyörimästä. Kumma se on kun generaattoriksi muuttuu tuulletin. ::) Imuri huusi täysillä kaappasi villakoiria läheltä koneen ympäristöä. :)
Kyllä siinä jo €€€,99 vilikku jo silmissä ja mieli >:( :( :o >:( >:( , kun ei käynistynyt. Mutta kun sitten meniparempaan suuntaan, niin :) :D ;D
Jushi69:
No minä olen vinguttanu tuulettimia niin prossun,näyttiksen kuin koteloidenkin ja mitään ei ole tapahtunu.Ja tätä olen tehnyt 4 konepaketilla ja eri ikäkauden paketeilla..
Veikkaisin että suurempi riski on tuo staattinen sähkö. 8)
Alan:
Uusi iOS ensin iPhonessa, enkä mokannut kertaakaan eli muistin/hoksasin kaiken datan varmuuskopioida. Huomenna Padin vuoro, vehkeet kuntoon ja kaikille yhteys iCloudiin ennenkuin 4S saapuu lähipostiin.
Kädentaitoja nääkin, vaikka Mac-ihminen selviääkin helpommalla ja mukavammin.
No talven edetessä pitäisi saada Ubuntu tuolle ikivanhalle PC-läppärille, siinä seuraava kädentaitohaaste.
;D
Lahti32:
kaikkia hommia pitää lähtökohtaisesti tehdä ensin itse. En halua olla "käsi" :D
talonrakennuksessa tosin teetin perustuksen, rungon vesikattoon, sähköhommat, sisäpaklaukset ja kattoruiskutukset. Nuo oli sellaisia hommia joita oli liian kova homma yksin tehdä ilman apumiestä ja oikeita vehkeitä oten teetin toisilla.
Asuntoauton rakensin itse. Ainoastaan rasvaremontit teetin huoltoliikkeessa, mutta muuten kyllä joka hommasta on selvitty. Siinäpä on tullut ajan myötä selville monenlaisten hommien kommervenkit. Ehkä hauskin tuossa kulkuriprojektissa oli lämmityslaitteiston rakentaminen ja toiseksi hauskin käsivalintaisen vaihteiston muuttaminen vesijäähdytteiseksi automaattilaatikoks i. Toiset hommat vaatii perehtymistä etukäteen, toiset ei ;)
Turhan Höpöttäjä:
Niitä on välillä nuita kommervenkki hommia. Aikoinaan kun asuntoautosta, Nalle-Sisusta hajosi kone, laitoin (en laitattanut) siihen Cetrikin koneen ja Volvo kevytkuormauton vaihdelaatikon. Kyllä siinä sai kaksi tai kuusi kertaa tuumailla. Hiljainen oli kyyti sen jälkeen, pieni hurina vain kuului kopan alta. Katsastumies huomasi muutoksen, vasta viidennellä katastus kerralla. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta