Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kädentaito

<< < (4/16) > >>

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.11.2011     kello on 10:55 ---
Vaan hyvät vinkitkin kelpaa muuraushommaan, oliko sulla joku kirja mistä sait perustietoa vai olitko kattomalla muitten työtä oppinut?

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko tästä alanille apua..

http://wikikko.info/wiki/Muuraus

99:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 15.11.2011     kello on 10:55 ---Pohjatulpan (jos on) kautta saa sakan ja veden parhaiten pois.

--- Lainaus päättyy ---

:o Jos moottoriöljyssä on sakkaa, on silloin muutakin tehtävä moottorille kuin vain vaihtaa öljyt :o

Ps. vesi (kondenssi?) lähtee pois öljyistä helposti, ajaa vain moottorin kunnolla lämpimäksi ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 15.11.2011     kello on 11:11 ---Olisiko tästä alanille apua..

http://wikikko.info/wiki/Muuraus

--- Lainaus päättyy ---
hyvät on ainakin ohjeet ;)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.11.2011     kello on 10:55 ---Saattaisi tarvita hyvää "talkoo"muuraria, jos saisi aikaiseksi rakennella viimein sen piharakennuksen, josta on ollut täällä tai siellä aikaisemmalla foorumilla puhetta. Fiiliskin sopisi pihaan parkkiin.  ;D ;D ;D

Oikeastaan tarvisi kaikkia muita paitti sähkömiestä, niitä löytyy kaksikin naapurustosta ja pikkuisen osaan jo ittekin.

Vaan hyvät vinkitkin kelpaa muuraushommaan, oliko sulla joku kirja mistä sait perustietoa vai olitko kattomalla muitten työtä oppinut?

--- Lainaus päättyy ---

Kumman jääkaapin antimia nautittaisi tauolla.  :D

Työ tekijää neuvoo, paitsi turvaetäisyydet ja liikkumisvarat. No sen tiesin jostakin, että savupellit on asennettava savukanavaan päin viettäväksi. Kerran olen muurarin työtä nähnyt, olin kotona kerran muurarin juoksupoikana kun hän jatkoi savupiippua.
Emäntä (uusi) oli Lohjalla tukkumyynnissä, hän konsultoi ja hoiteli materiaalihankinnat, joita ei löytynyt jäännöserinä.

Kiitos vain tarjouksesta. Mutta kun päässä oleva vamma oirehtii nyt niin, että on rakennettava tsasouna, sitä alottelen pikkuhiljaa ja kevällä rivakammin.  :D

Matkailuautoa jos en pystyisi itse korjaamaan ja huoltamaan, niin teltta keikkuisi minun rinkan päällä. Keikkuu kylläkin siitä huolimatta.  ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.11.2011     kello on 11:23 ---Kumman jääkaapin antimia nautittaisi tauolla.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Mun. Isännän velvollisuudet ja vastuut hoidetaan.  :D

edit: Hyvät oli muurausohjeet, ja myös kirjavinkit. Saatanpa tehäkin ite. Prkl ne muurarit sen kummempia ole kuin minäkään ja ensimmäisen on jokainen joskus tehnyt. Sitäpaitti 2 viikkoa olen ollut muurarin apupoikana vuonna 1988. Ja kattonut tietenkin omien uunien kasaamista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View