rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Solifer Goldie -95  (Luettu 7048 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:09
Vs: Solifer Goldie -95
« Vastaus #30 : tänään kello 10:10 »

Juu käyttölaitteet on jo suojattu omilla sulakkeilla, se tuli tuossa aiemmin jo tehtyä kaikkiin akulla oleviin lähtöihin. Sen lisäksi on vielä erikseen omat sulakkeet eri virtapiireille.

Tuo 200Ah lifepo väittäs BMS.n antavan saman verran eli 200A maksimia ulos. Toki 80A pääsulake on vaunussa. Eikä tuollaisia virtoja tarvitse, ellei ole invertteriä.
Sittenhän sulla lienee kaikki kunnossa...

Jos tuon päävirtakatkaisijan haluat laittaa, niin pitää muistaa oikea toimintajärjestys. Ensin paneelilta ja DC/DC laturilta syöttö pois ja vasta sitten hupiakkujen virtapiiri poikki pääkatkaisimella.
Itse otan vain liittimen irti paneelien plus johdosta, mutta toki oikea virrankatkaisin olisi parempi mahdollisen kipinöinnin varalta. Itse otan paneelin johdon irti yleensä tallissa. DC/DC laturille mulla on oma pääkatkaisija.

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:16
Vs: Solifer Goldie -95
« Vastaus #31 : tänään kello 13:15 »
Sittenhän sulla lienee kaikki kunnossa...

Jos tuon päävirtakatkaisijan haluat laittaa, niin pitää muistaa oikea toimintajärjestys. Ensin paneelilta ja DC/DC laturilta syöttö pois ja vasta sitten hupiakkujen virtapiiri poikki pääkatkaisimella.
Itse otan vain liittimen irti paneelien plus johdosta, mutta toki oikea virrankatkaisin olisi parempi mahdollisen kipinöinnin varalta. Itse otan paneelin johdon irti yleensä tallissa. DC/DC laturille mulla on oma pääkatkaisija.

Juu kyllä sitä on pyrkinyt huolehtimaan tämmöset asiat kuntoon, että saisi levollisin mielin matkustella.

anything