No ei heilläkään ole kaikkiin malleihin testinäyttöjä. Eikä kaikki vie merkkihuoltoon, esim erääseen puhelimeen näytönvaihto 135€ merkkihuollossa, minulla 80€ 
Ainakin silloin vuonna miekka ja kivi, löytyi kaikkiin malleihin ratkaisu joko itse näyttö tai sitten adapteri jolla toisen mallin osan toimimaan (kun tarve on saada vain henkiin). Nykyään ilmeisesti "tehokkuus"ajattelu lopettanut moisen, ja työkaluja on vain ruuvimeisseli ja PC.
Ja mielestäni 100 euron puhelimen korjaaminen 80 eurolla ei ole kovin järkevää. Mut, milloinkas tavalliset asiakkaat olis kovin järkeviä olleet

En minä ilku, totesin vain että varmaankin syynä siihen tekemättömyyteen on käyttiksen puute.
Ei käyttiksen puute, vaan sen että se on nyt käyttämättömänä laatikossa. Kun levyrikon takia joutui sitten asentelemaan uusiksi koneen niin en viitsinyt asentaa sitä, kuten muutama päivä takaperin totesin
http://karavaanari.org/index.php/topic,2063.msg39148.html#msg39148Mut kaipa tuonkin vois vielä asennella rinnalle, jos löytyy sopivaa luppoaikaa...