Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Peruspuhelinta etsimässä

<< < (7/12) > >>

Alan:
Edit: iPhonesta:

Wlanin herkkyydessä on 3GS:ssä toivomisen varaan, ainakin iPadiin verrattuna. Akkua ei tosiaan pysty maallikko vaihtaan. Kamera voisi olla parempi, mutta se on uudempiin korjattu ja komeasti.

En hirveesti muuta valittamista keksi, en pudottele puhelimia nääs. ;D

99:
Tässä videossa tuhotaan Xcover puhelin, tosin ei kyllä kovin helpolla mene rikki ;D

http://www.youtube.com/watch?v=v1dRULo1VUo

teebasso:
Mulla on tuos naapuri urheilukentällä kuula ja moukari jos tulee tunne heitellä jotain !
Ei puhelimia . Turhan kallis harrastus !  ;D 8)

janitkon:
Ohan tämä vähän OT, mutta pakko kirjailla. Voitettiin tuossa muutama viikko sitten Ipad2 32GB arpajaisista ja mä en kyllä tajua miksi tuota hehkutetaan kiimassa.
Normi kosketusnäyttölärpä ke. Toiminta ihan suht jouhevaa yms. mutta en kertakaikkiaan jaksa ymmärtää sitä kiimaa mitä noi applen kamat muka aiheuttaa.

UGH, olen puhunut

teebasso:
Joo! On mulla läppärikin tuossa vieressä. Mutta kun nopeasti tarvitsee jotain netistä hakea niin iPadi on aina heti valmis. En tiedä onko tämä mikään kriteeri tässä valmiissa maailmassa missä ei nyt kiirettä pitäisi olla. Kiva lelu ja kaikenlaisia joutavia appseja tarjolla. Sou? Ei kehtaa tunnustaa että on turha kapine tuon iPhonen rinnalla. Tulipahan hankittua ja vanhuus kun koittaa niin fontti ainakin on isompi!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View