eihän tuo vatkaaja huono vaihtoehto olisi.
|
eihän tuo vatkaaja huono vaihtoehto olisi.
eihän tuo vatkaaja huono vaihtoehto olisi. Tuossakin on sitä jotain. http://www.nettikaravaani.com/fjallvagen/440/1348407 Edelleen ihmetyttää että minne on kadonneet ne sadat Matkaajat jotka komeilivat myyntilistojen huipulla parikymmentä vuotta sitten, onhan niitä samanikäisiä muunkin merkkisiä vaunuja/autoja säästynyt noilta ajoilta.
Vatkaajat on käytössä vielä. ei netti palstoilla myynnissä
![]()
Toisin kuin Kafi,täysin mätä,on kokemusta !
No lähinnä olen pannut merkille Matkaajien vähäisen määrän tien päällä ja näillä foorumeilla tuntuu että kovin vähän niitä on käyttäjilläkään. Leirintäalueillakin jos näkee -80 lukulaisen matkailuvaunun, puhumattakaan matkailuautosta, niin harvoin se on Matkaaja.
Edelleen ihmetyttää että minne on kadonneet ne sadat Matkaajat jotka komeilivat myyntilistojen huipulla parikymmentä vuotta sitten, onhan niitä samanikäisiä muunkin merkkisiä vaunuja/autoja säästynyt noilta ajoilta. Terve! Ajossahan nuo vielä on ![]()
Terve!Tuo Fiilis on myös sisustettu matkaajan kalusteilla ! Matkaajahan on ekovaunu, mädättää itse itsensä
Matkaajahan on ekovaunu, mädättää itse itsensä Niin tekee kaikki vaunut jossain vaiheessa. ![]() Kieltämättä tuon ikäinen vatkaaja on paljon siistimpi kuin vastaava vieteri. Vois melkeen sanoa että ei paljoa häviä vielä nykypäivänäänkään sisältä tai ulkoa. Minkähän näköinen vaunu olisi jos ois vielä hengissä..
![]() Käytössä on vielä Matkaaja-vanhus as.auto,vm-84 tosin vähän ajettu yksilö.Onhan sitä tuonikäisissä jo pikkuremppaa,väittäisin merkistä riippumatta?!
Edelleen ihmetyttää että minne on kadonneet ne sadat Matkaajat jotka komeilivat myyntilistojen huipulla parikymmentä vuotta sitten, onhan niitä samanikäisiä muunkin merkkisiä vaunuja/autoja säästynyt noilta ajoilta.Meillä on Kopparö:ssä monnemallisia. Pienestä Pallaksesta 9404:een. Ne on käytössä ![]() Edit; Naurattaa nuo tuonkokoisen painot Matkaaja 9404 SX4 on kyseessä ![]() Lainaus Tekniset tiedot Huikea kantavuus, vielä enemmän kuin mulla oli Knausissa... no ei se paljoa kausipaikalla lämmitä, mutta kuitenkin.
|