Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasupullojen kiinnitys
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.04.2025 kello on 18:07 ---Hiukan alkaa näin jälkikäteen pelottaa...
Mulla on ollut tuhat nestekaasupulloa kyydissä ja jakoautossakin lava täynnä kahdessa kerroksessa. Onneksi ei tapahtunut mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi muut autoilijat ovat osaamisellaan estäneet kolarin.
"Masi":
Kaasupullot taka-osassa taka-akselin takana, sehän on täydellinen pommi liikenteessä. Pärekorin perään pikku fiiu ja poks ;)
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 12.04.2025 kello on 17:02 ---Sijainnilla on suuri merkitys. Mautossa pullot on takaosassa kolossaan. Aika moni seinä on lentoa hidastamassa ennen kun on kuskin selässä. Vaunussa kevyessä laatikossa etuosassa valmiina lähtöön. Hyvällä tuurilla tulevat takalasista läpi. Onnettomilla liinoilla ei nokkakolarissa ole mitään merkitystä. Fysiikka ei taida olla parhainta osaamisaluettasi. Kerro miten naula puussa selvittää sidonnan merkityksen.
Tuolla on taulukko mikä antaa suhteen esineiden painolle kolaritilanteessa: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/irtotavarat-autossa-voivat-aiheuttaa-hengenvaaran-liikkeessa-paino-moninkertaistuu/4480524
--- Lainaus päättyy ---
kyllä se naula puussa kertoo paljon että ymmärtää mikä merkitys sidolla on. kun kappale on kunnolla kiinni se ei saa iskua millä kerätä vauhtia. naula ei mene puuhun painamalla, se vaatii iskun vasarasta. meitä kyllä helpottaa kun olet tehnyt kaikki virheet ja kerrot täällä miten vakuutusyhtiö,tukes tutkii asioita :D
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 12.04.2025 kello on 21:22 --- kyllä se naula puussa kertoo paljon että ymmärtää mikä merkitys sidolla on. kun kappale on kunnolla kiinni se ei saa iskua millä kerätä vauhtia. naula ei mene puuhun painamalla, se vaatii iskun vasarasta. meitä kyllä helpottaa kun olet tehnyt kaikki virheet ja kerrot täällä miten vakuutusyhtiö,tukes tutkii asioita :D
--- Lainaus päättyy ---
Voi pyhä jysäys, millä saisin tarpeeksi virtuaalista rautalankaa? Mitä virheitä olen tehnyt? Miten olen kertonut vakuutusyhtiön ja tukesin tutkimusmenetelmiä?
Voi tulla yllätyksenä, tiedän miten naula puuhun laitetaan.
Isku tulee siitä kun ajoneuvo ja siihen kytketty vaunu pysähtyy erittäin nopeasti. Näin joskus kolarissa käy (en tarkoita lapissa olevaa kuntaa). Jos pysähdys on nopea ja sitä edeltävä ajoneuvon nopeus riittävä, ei kiinnitysväline tai kiinnityspiste kestä kun puhutaan nestekaasupulloista joka painaa täytenä 14.8 kg.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 12.04.2025 kello on 21:42 ---Voi pyhä jysäys, millä saisin tarpeeksi virtuaalista rautalankaa? Mitä virheitä olen tehnyt? Miten olen kertonut vakuutusyhtiön ja tukesin tutkimusmenetelmiä?
Voi tulla yllätyksenä, tiedän miten naula puuhun laitetaan.
Isku tulee siitä kun ajoneuvo ja siihen kytketty vaunu pysähtyy erittäin nopeasti. Näin joskus kolarissa käy (en tarkoita lapissa olevaa kuntaa). Jos pysähdys on nopea ja sitä edeltävä ajoneuvon nopeus riittävä, ei kiinnitysväline tai kiinnityspiste kestä kun puhutaan nestekaasupulloista joka painaa täytenä 14.8 kg.
--- Lainaus päättyy ---
Komposiittipullo kyseessä ilmeisesti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta