Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Kaasupullojen kiinnitys

<< < (6/9) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 12.04.2025     kello on 16:47 --- onko sillä merkitystä missä pullot sijaitsevat? kun puhutaan sidonnasta, voit miettiä kummalla tavalla naulan saa puuhun kiinni helpommalla. joko painaa vasaralla naulaa vai lyöö sitä vasaralla, käytännössä siinä selviää sidonnan merkitys.

--- Lainaus päättyy ---
Sijainnilla on suuri merkitys. Mautossa pullot on takaosassa kolossaan. Aika moni seinä on lentoa hidastamassa ennen kun on kuskin selässä. Vaunussa kevyessä laatikossa etuosassa valmiina lähtöön. Hyvällä tuurilla tulevat takalasista läpi. Onnettomilla liinoilla ei nokkakolarissa ole mitään merkitystä. Fysiikka ei taida olla parhainta osaamisaluettasi. Kerro miten naula puussa selvittää sidonnan merkityksen.

Tuolla on taulukko mikä antaa suhteen esineiden painolle kolaritilanteessa: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/irtotavarat-autossa-voivat-aiheuttaa-hengenvaaran-liikkeessa-paino-moninkertaistuu/4480524

K.E.V:

--- Off-Topic: ---ei ole takaosassa vaan etuosassa.

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.04.2025     kello on 17:29 ---
--- Off-Topic: ---ei ole takaosassa vaan etuosassa.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Niinpä. Mulla kolmas mauto menossa ja kaikissa on pullokotelo ollut sivussa

Mautoilija:
Olen syvästi pahoillani erehdykseni aiheuttamasta mielipahasta. Kadun sitä etten tunne kaikkien mautojen kaasupullojen sijaintia. Anteeksi.
Ja virheeni vakavuutta korostaa se että tässä kaasupullot ovat apukuljettajan puolella.

Aakku:
Hiukan alkaa näin jälkikäteen pelottaa...

Mulla on ollut tuhat nestekaasupulloa kyydissä ja jakoautossakin lava täynnä kahdessa kerroksessa. Onneksi ei tapahtunut mitään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View