rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kitkarenkaat kesäkäytössä  (Luettu 54824 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:22
  • Autossa on pyörät
Vs: Kitkarenkaat kesäkäytössä
« Vastaus #60 : 1.04.2025 kello on 09:30 »
Nyt olen jo vakuuttunut lukemani perusteella kitkarenkaitten huonoudesta. Tilasin nastarenkaat ja uudet kesäiset molempiin autoihin. Asennus kun Suomeen pääsen.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:08
  • viva la France
« Vastaus #61 : 1.04.2025 kello on 10:26 »
Kitkat on matkamökissä, pakettiautossa ja henkilöautossa.
Ja nastoja ei tule edes kesäkäyttöön.
Ja siinä ei renkaat auta yhtään kun sieltä nurkan takaa tulee se tyyppi jolla on ne parhaat renkaat ja mentaliteettinä; minä osaan kun minulla on niin pieni m...

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #62 : 1.04.2025 kello on 13:25 »
Nyt olen jo vakuuttunut lukemani perusteella kitkarenkaitten huonoudesta. Tilasin nastarenkaat ja uudet kesäiset molempiin autoihin. Asennus kun Suomeen pääsen.
Hyvää 1.4 päivää.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.10.2025 kello on 17:21
« Vastaus #63 : 1.04.2025 kello on 13:39 »
Hyvää 1.4 päivää.

Itse kompromissihakuisen a laitan kesäksi nastat oikealle puolelle ja kitkat vasemmalle puolelle autoa. Nastat oikealle siksi, koska poliisi käytännössä aina tulee auton vasemmalta puolelta ja pikaisesti vilkaisee renkaat siltä puolelta.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 08:38
  • Italiafani
« Vastaus #64 : 1.04.2025 kello on 19:11 »
Kitkat on matkamökissä, pakettiautossa ja henkilöautossa.
Ja nastoja ei tule edes kesäkäyttöön.
Ja siinä ei renkaat auta yhtään kun sieltä nurkan takaa tulee se tyyppi jolla on ne parhaat renkaat ja mentaliteettinä; minä osaan kun minulla on niin pieni m...
Thumb

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:01
« Vastaus #65 : 1.04.2025 kello on 19:33 »
Kyllä mulla on matka-autossa kitkat, ympäri vuoden. Ei kelit yllätä. Ja leiripaikasta lähtö, kun alla on märkä nurmikko ja vähän ylös nousua, niin kitkoilla kyllä pärjää. Mukavat on ajella kaikin puolin. Niin tietysti Suomessa tehdyt.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
  • Eläkeläinen

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:06
« Vastaus #67 : 2.04.2025 kello on 09:04 »
Ihme aineesta on tehty nuo kitkarenkaat kun niiden käyttö aiheuttaa kuskeissa joskus samanlaista uskon lujuutta aatteeseen kuin entinen neuvostoliitto.

Kitka kesässä
https://www.youtube.com/watch?v=EEFEtC6qjfU&pp=ygUWa2l0a2FyZW5rYWF0IHZzIG5hc3RhdA%3D%3D

Kitka talvessa
https://www.youtube.com/watch?v=tcrShdsWZoE&pp=ygUWa2l0a2FyZW5rYWF0IHZzIG5hc3RhdA%3D%3D
https://www.youtube.com/watch?v=okEFMOCyIto&pp=ygUWa2l0a2FyZW5rYWF0IHZzIG5hc3RhdA%3D%3D

Mutta pärjhäähän niillä kesässä samoin kuin millä tahansa sakkokunnossa olevillakin renkailla kun vaan ennakoi....ja on tuuria.

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #68 : 2.04.2025 kello on 10:00 »
Off-Topic:
suosittelen Karabiilistille jotain hermolomaa tai netti sulkua, ettei tartte yötä päivää jauhaa TOISTEN Ihmisten renkaista. Kukaan ei pakota sinua käyttämään niitä, saa ajaa mainioilla omilla renkailla, ihan rauhassa

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
« Vastaus #69 : 2.04.2025 kello on 13:02 »
Off-Topic:
suosittelen Karabiilistille jotain hermolomaa tai netti sulkua, ettei tartte yötä päivää jauhaa TOISTEN Ihmisten renkaista. Kukaan ei pakota sinua käyttämään niitä, saa ajaa mainioilla omilla renkailla, ihan rauhassa
Off-Topic:
Tämähän on kovasti banneja suosittelemassa. Tämä keskustelu on käyty renkaista, muutamaa kiukuttelua lukuunottamatta yleisellä tasolla. Ei TOISTEN renkaista. Hermoloma voisi mennä aivan toiselle taholle kun ei tunnu hermot pysyvän kurissa.

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #70 : 2.04.2025 kello on 14:15 »
Off-Topic:
Tämähän on kovasti banneja suosittelemassa. Tämä keskustelu on käyty renkaista, muutamaa kiukuttelua lukuunottamatta yleisellä tasolla. Ei TOISTEN renkaista. Hermoloma voisi mennä aivan toiselle taholle kun ei tunnu hermot pysyvän kurissa.
Kuka on banneista puhunut? Sanoin jotta voi jättää jatkuvaa kitkaspammausta tekemättä tai voi pitää some paussin, digiloman tms kun ahdistaa kitkat noin paljon. Ja jos/kun puhuu kitkoista itse niitä käyttämättä. Silloin puhuu toisten renkaista.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:08
  • viva la France
« Vastaus #71 : 2.04.2025 kello on 15:03 »
Miten minä muistelen että joku joka osaa ajaa ja käyttää niitä parhaita renkaita sai elukan Ford transitin konepellille ?
Vai muistako väärin vai oliko se kuski sitten niin surkea ettei niillä hyvillä renkailla kyennyt väistämään ?

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
« Vastaus #72 : 2.04.2025 kello on 15:32 »
Kuka on banneista puhunut? Sanoin jotta voi jättää jatkuvaa kitkaspammausta tekemättä tai voi pitää some paussin, digiloman tms kun ahdistaa kitkat noin paljon. Ja jos/kun puhuu kitkoista itse niitä käyttämättä. Silloin puhuu toisten renkaista.
...ja taas mennään. Sanan nettisulku voi käsittää monella tavoin.
Tarkoitatko että mistään ei saa puhua ellei ole osallinen asiassa? Aika vähäksi jää tällä perusteella jutunaiheet. Ukrainan sota. Ei, et ole sotimassa. Tuulivoimalat. Ei, et omista niitä yhtään. F1. Ei, et ole missään F1 tallissa. Olympialaiset. Ei, et ole kisaamassa. Näitä voi keksiä loputtomiin. Läppärini on hp-merkkinen. Saako puhua muunmerkkisistä läppäreistä.
Nyt ovat lumet sulaneet. Aloitetaanko koirankakkakeskuste lu? Koita rahoittua. Kukin ajaa niillä renkailla mitkä parhaaksi katsoo.

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #73 : 2.04.2025 kello on 15:47 »
Kukin ajaa niillä renkailla mitkä parhaaksi katsoo.
Tuon lauseen lunastan👍 Eli ei tartte spammata niitä itselle mieluisia. 👍👍👍

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:46
« Vastaus #74 : 2.04.2025 kello on 17:44 »
Kovin menee renkaat tunteisiin!   :D
Vaikka otsikko viittaakin kesäkäyttöön, pitää muistaa, että silloin niillä renkailla yleensä ajetaan myös talvella.
Monet uskovat lehtien rengastesteihin, kuten uskovaiset raamattuun.
Vaan ovatko ne sen uskon arvoisia?
Tuossa aiemmin oli pari linkkiä, joissa oli se oleellisin.
Toisessa jarrutettiin ja toisessa ajettiin kaarretta....