Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Kitkarenkaat kesäkäytössä
megaman:
Tämä ketjuhan on taas kuin tehty Mautoilijalle. Se on kuin läjä keväistä moskaa, jonka päällä varis tms. nokkii kasaa ja viskoo jätettä ympäriinsä. 😆
Varsinaista Mautoilijan herkkua! Thumb
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 31.03.2025 kello on 14:56 ---Pois huoli ja murhe. Kesikset meni alle jo viime viikolla.
Minua ei juuri nyt sinun misukkasi tai nastasi kiinnosta.
Oletko koskaan kuullut sanontaa halvasta ja hyvästä? Ei se mitään, minä kerron. Jos haluaa halvan ja hyvän, tuotteita pitää ostaa 2 kpl.
En ole kumiasiatuntija, luotan kumin ammattilaisiin.
Olet varmasti ylpeä itsestäsi kun ei ole tarvinnut renkaisiin tuhlata. Valokuva on todella hieno.
--- Lainaus päättyy ---
Ensin kannattaa ostaa halpa ja hyvä?
Sit on ylpee kun en ole renkaisiin tuhlannut.
Jakomielitautinen?
Luulen kumminkin että niitä halpoja saa ne 2 näitten hyvien hinnalla. Sit ei ole kumi asiantuntija ja samalla suunavauksella esittää mielipiteitään kumin laaduista?
Yritä nyt päättää tai mieluimmin ole hiljaa.
Reissu-Ari:
Itse viime viikolla vaihdoin nastat kitkoihin ja niillä painelen seuravaan talveen. Matkailuautolla ajelu on profiililtaan normikuskeilla liikennevirran mukana lipumista ja surmanohitukset ja äkkitilanteet pitäisi olla poissuljettuja. Itse ennakoivasti ja turvavälejä käyttävänä katson kitkat itselleni hyväksi ympärivuotisesti. Nastat tarpeen mukaan alle. Täällä etelässä jo kesärengaskelit, mutta saatan joutua työni puolesta pohjoiseen koska tahansa, joten kitkat kivat kaltaiselleni köröttäjälle. Noilla testeillä nakkaan vesilintua, koska niillä haetaan rengastyyppien äärikohtia ja minä taas vältän niitä.
Ja talvisin olen ehdottomasti nastamiehiä.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 31.03.2025 kello on 15:23 ---Ensin kannattaa ostaa halpa ja hyvä?
Sit on ylpee kun en ole renkaisiin tuhlannut.
Jakomielitautinen?
Luulen kumminkin että niitä halpoja saa ne 2 näitten hyvien hinnalla. Sit ei ole kumi asiantuntija ja samalla suunavauksella esittää mielipiteitään kumin laaduista?
Yritä nyt päättää tai mieluimmin ole hiljaa.
--- Lainaus päättyy ---
Oletko ... vai esitätkö vain? Lue allekirjoitus.
Jos kaikkeen sanomiseen pitää olla alan asiantuntija, lyhyeksi keskustelut jää. Luotan asiantuntijaan ja heidän tietoja kerron eteenpäin. Ei ole pakko uskoa jos ei taho. Mitä minun pitäisi päättää? Elämä on täynnä päätöksiä. Hyvin hiljaa olen. Ainoastaan näppiksen rapina ja radio kuuluu.
--- Lainaus käyttäjältä: Reissu-Ari - 31.03.2025 kello on 15:32 ---äkkitilanteet pitäisi olla poissuljettuja.
--- Lainaus päättyy ---
Kerro tämä hirvelle tai kolmion takaa tulevalle dementiapapalle.
Kun tästä alkaa kuitenkin kohta nillitys, kerrottakoon että tangoon tarvitaan kaksi.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 31.03.2025 kello on 15:43 ---Oletko ... vai esitätkö vain? Lue allekirjoitus.
Jos kaikkeen sanomiseen pitää olla alan asiantuntija, lyhyeksi keskustelut jää. Luotan asiantuntijaan ja heidän tietoja kerron eteenpäin. Ei ole pakko uskoa jos ei taho. Mitä minun pitäisi päättää? Elämä on täynnä päätöksiä. Hyvin hiljaa olen. Ainoastaan näppiksen rapina ja radio kuuluu.
Kerro tämä hirvelle tai kolmion takaa tulevalle dementiapapalle.
Kun tästä alkaa kuitenkin kohta nillitys, kerrottakoon että tangoon tarvitaan kaksi.
--- Lainaus päättyy ---
En esitä ja tiedän kuka on. Ja tangoa voi pyörittää henkilö joka luulee olevansa kapellimestari.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta