rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Keittiön hanan vaihto  (Luettu 889 kertaa)

• Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.03.2025 kello on 23:36
Keittiön hanan vaihto
« : 24.03.2025 kello on 22:45 »
Jaahas. Keittiön hana vuotaa jostain juoksuputken juuresta. Käänsin hana ja jotain tapahtui eli ei mikään jäätymisongelma. Auto ollut koko talven lämmöt päällä.

Ja hana on kiinni Dethleffsin gourmet combossa, jossa allas ja kaasuliesi on integroitu. Ja alapuolella vielä kaasu-uuni. Ei mitään saumaa päästä hanaan käsiksi ilman kaasujärjestelmään kajoamista. Eli omat taidot ja lisenssit loppui. Mistä apu, onko vinkkiä? Pääkaupunkiseutu, mutta hyvän asian vuoksi auton kuljettaa Turkuun, Tampereelle tai vaikkapa Tallinnaan. Kunhan saa apua ennen kesäkuuta.

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:40
  • Epsoo
Vs: Keittiön hanan vaihto
« Vastaus #1 : 25.03.2025 kello on 06:35 »

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.04.2025 kello on 14:54
« Vastaus #2 : 25.03.2025 kello on 08:12 »
Vastaava ongelma oli viime keväänä. Vuosi putken juuresta. Purin hanan ja siellä oli siinä tiivistepinnassa kalkkikasautumaa... laitoin koko värkin yöksi etikkaveteen ja hinkkasin puhtaaksi. Vähän elintarvikegummiras vaa tiivisteeseen ja kasasin ja hyvin on pelannut sen jälkeen taas.

Hanoja on erilaisia mutta kaikkia ei tarvi sieltä alapuolelta irrotella vaan purkautuu päältäpäin.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.04.2025 kello on 21:02
« Vastaus #3 : 25.03.2025 kello on 15:40 »
Joskus on niin yksinkertainen vika, että juoksuputken juuressa on ainakin minulla sauma, joka jos ei ole ihan pohjassa niin vuotaa.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:24
« Vastaus #4 : 25.03.2025 kello on 16:17 »
Joskus on niin yksinkertainen vika, että juoksuputken juuressa on ainakin minulla sauma, joka jos ei ole ihan pohjassa niin vuotaa.
Mulla vuoti kylpärin hana sieltä pohjasta, kun vesijohto ei ollut ihan kunnolla paikallaan. Se liitos oli painettavaa mallia, eikä ilmeisesti ollut tehtaan jäljiltä ihan pohjassa ja oli sitten varmaan auton tärinöistä luistanut niin että alkoi tiputtamaan. Vähän piti seinää purkaa että pääsin käsiksi hanan pohjaan, enkä siltikään saanut tarpeeksi voimaa painamiseen. Vasta kun irrotin koko hanan niin että sain systeemin kunnon otteeseen ja kun painoin sen mitä miehestä lähti, se napsahti paikalleen ja on sen jälkeen pitänyt. Periaatteessa helppo homma, mutta käytännössä todella hankala.

• Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.03.2025 kello on 23:36
« Vastaus #5 : 25.03.2025 kello on 23:36 »

Tämä voisi olla syynä. Täytyypä vielä koettaa huomenna.

Lataa...