Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

AD bluen lisäaineet

<< < (9/14) > >>

hemu:
Sopiikohan nuo ristiin? Ja mistä tuon ilmavan korkin voi saada?
Muuten, voiko olla että takeissa on eroja, että tankki "huokuu"itse?
Meillä 2020 malli.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: hemu - 22.08.2025     kello on 22:20 ---Sopiikohan nuo ristiin? Ja mistä tuon ilmavan korkin voi saada?
Meillä 2020 malli.

--- Lainaus päättyy ---
Joku tällainen ehkä...

https://www.motonet.fi/tuote/korkki-sailioyksikko-urearuiskutus-13-01248?product=13-01248

Tai tällainen.
https://kauppa.jyvascaravan.fi/tuote/adblue-sailion-korkki-fiat-ducato/

hemu:
Tuo motonet on ehkä ok.
Kuulostelen vielä tuon tankin elämää.
Tämä Jyskylän on sama kuin minulla. Heillä on "Fiat huolto", mutta ei ole tietoa tästä korkista.

hemu:
Nyt öitä.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: hemu - 22.08.2025     kello on 22:20 ---Sopiikohan nuo ristiin? Ja mistä tuon ilmavan korkin voi saada?
Meillä 2020 malli.

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän tuo korkki ole aika vakitavaraa, toisin kuin polttoainetankinkor kit - arvelisin. Nuo PSA:n tankithan ovat oikein surullisen kuuluisia erilaisista ongelmistaan ja aina menee tankki pumppuineen, elektroniikkoineen kaikkineen uusiksi ja se on 1.500;- kitooosh. Nythän tosin heille tuli ns. jatkotakuu tuolle, mutta sekin on todella tarkkaan rajattu täydellisellä merkkihuollolla jne. Ja tuo omakin Citroën on 2020 mallinen. Näissäkin oli alkujaan noita umpikorkkeja, mutta siirtyivät myöhemmin noihin hengittäviin, jotta tankkiin muodostuva alipainekin pääsisi purkautumana jotain muutaki kautta kuin tenkin tiivisteistä. Näissä kun tuo pumppu elektroniikkoineen on upotettu tankkiin ja sen pitää kuivana vain yksi onneton tiivistenauha - josta nuo ongelmat näissä PSA-perheen tuotteissa siis periytyvätkin, aivan susipaskasta suunnittelusta Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View