Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
LiFePo4 akku AGM.n tilalle
elwari:
Kuka on viimeksi akkuja ostanut orgin porukasta? Mulla nuo on olleet jo jokusen vuoden ja Suomesta ostin. Ja hinnat on muuttuneet siitä jonkun verrankin.
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 25.01.2025 kello on 12:11 ---Kuka on viimeksi akkuja ostanut orgin porukasta? Mulla nuo on olleet jo jokusen vuoden ja Suomesta ostin. Ja hinnat on muuttuneet siitä jonkun verrankin.
--- Lainaus päättyy ---
Even 314 Ah kennot basengreeniltä ja laatikko Howardin eel diy. 600 eken luokkaa.
uretaanikoppi:
Jos laitat kaksi akkua niin muista laittaa akkukaapelit niin että plus tulee toisen akun plussaan ja miinus eri akun miinukseen. Muuten sekä purettaessa että ladattaessa toinen akku on lujemmilla niitten välisen pienen jännite-eron vuoksi (rinnankytkentäkaape lien häviöt)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: uretaanikoppi - 26.01.2025 kello on 21:09 ---Jos laitat kaksi akkua niin muista laittaa akkukaapelit niin että plus tulee toisen akun plussaan ja miinus eri akun miinukseen. Muuten sekä purettaessa että ladattaessa toinen akku on lujemmilla niitten välisen pienen jännite-eron vuoksi (rinnankytkentäkaape lien häviöt)
--- Lainaus päättyy ---
Joo, jos tämä oli tarkoitettu mulle...
Tällä hetkellä pari tavallista akkua ja kaapelit on kytketty oikeaoppisesti.
reissu:
--- Lainaus käyttäjältä: uretaanikoppi - 26.01.2025 kello on 21:09 ---Jos laitat kaksi akkua niin muista laittaa akkukaapelit niin että plus tulee toisen akun plussaan ja miinus eri akun miinukseen. Muuten sekä purettaessa että ladattaessa toinen akku on lujemmilla niitten välisen pienen jännite-eron vuoksi (rinnankytkentäkaape lien häviöt)
--- Lainaus päättyy ---
Kuinka suuri se jännite-ero on, jos välikaapeli on 18 senttiä pitkä ja 70mm2 kokoinen?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta