rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs nyt ikävöit  (Luettu 3588 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:11
  • Italiafani
Mitäs nyt ikävöit
« : 31.12.2024 kello on 21:28 »
Oskari Saarta ikävä kyllä kun mies ei ymmärrä yhtään enempää jääkiekosta kuin aikanaan formuloista.  Thumbd

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:56
  • Knaus Eifelland
Vs: Mitäs nyt ikävöit
« Vastaus #1 : 31.12.2024 kello on 22:23 »
^
Kysymykseesi vähän outo vastaus? 😮

Minä ikävöin Matti Kyllöstä. Ei ymmärtänyt formuloista ehkä juurikaan yhtään mitään, mutta aidolla hehkutuksella nosti aina tunnelman kattoon. Oli AITO siinä hommassa mitä teki. Ja Keke kommentoi + Mustakari. 👋😎👍

Monia silti mahtoi ärsyttää.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
« Vastaus #2 : 31.12.2024 kello on 22:40 »
Järkevää keskustelua. Sitä että omasta näkökannasta poikkeavaa mielipidettä ei oteta henkilökohtaisena loukkauksena.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:10
  • viva la France
« Vastaus #3 : 31.12.2024 kello on 23:14 »
^
Kysymykseesi vähän outo vastaus? 😮

Minä ikävöin Matti Kyllöstä. Ei ymmärtänyt formuloista ehkä juurikaan yhtään mitään, mutta aidolla hehkutuksella nosti aina tunnelman kattoon. Oli AITO siinä hommassa mitä teki. Ja Keke kommentoi + Mustakari. 👋😎👍

Monia silti mahtoi ärsyttää.

Kyllönen oli mies joka kertoi suurelle osalle katsojista totuuden Motrealin katuradasta , se kun siitä ihmeellisessä paikassa kuin saari jota ympyröi joka puolelta vesi ;)

Ja alkuperäiselle; typeryyden poistoa, mutta se taitaa olla sama asia kuin että joku klapeja leivinuuniin tunkee, kun normi leivin uunihan on metrisiä halkoja varten, eikä mikään nurkassa kysyttävää kivikasa ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
« Vastaus #4 : 31.12.2024 kello on 23:45 »
Jos ei osaa hiilikoukkua käyttää, kannattaa pysyä sähköuunissa. Saa tehdä vaikka 5 metrisiä halkoja, ei minua haittaa. Jokainen tekee tarpeen mukaan.

Edelleen hakkaisimme piikivestä kirvestä jos kukaan ei ehdottaisi toisenlaista toimintatapaa. On aina niitäkin jotka sanovat vanhan toimintatavan olevan hyvän ja sillä tehdään edelleenkin.
Pysytäänkö halkoasiassa siinä osiossa missä halkokeskustelu on. Mene nyt nukkumaan!

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:17
« Vastaus #5 : 1.01.2025 kello on 08:42 »
Tsot tsot, varovaisuutta.
Tosin kaipaan empatiaa ja kunnioitusta, ne on nykyään hakusassa.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:38
« Vastaus #6 : 1.01.2025 kello on 18:16 »
Lapsenlasta, on jo 5 päivää mennyt siitä kun oli viimeksi sylissä ??

Mulla mahtuis leivinuuniin 60-70cm kalikka ja takkaan vaikka metrinen, mutta klapeja polttelen kun ei viihti enää tehdä montaa mittaa. Omaan ja äitin saunaan pitää olla klapia.

Monenkos leivän uuni on masilla?
Meillä mahtuis leivinuunin arinoille 8 - 12 leipää kerralla. Pelleillä paistellessa voi pistää pellin molempiin uuneihin 😉

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #7 : 2.01.2025 kello on 20:03 »
Gösta Sundqvistia. Musiikkia, mutta etenkin radio-ohjelmia. Jäi ura pahasti kesken yli 21 vuotta sitten. Muistan vielä, missä olin kun uutisen kuulin. Kilpisjärvellä.

Matti Kyllösen hölötyksiä en jaksanut kuunnella. Jos jotakin hyvää oli, niin Keken *ittuilu hänen typerille kommenteilleen.