Paremmin tämä kuvastaa karavaanareita kuin esim. "Kalajoen hiekat"-ohjelma...
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Paremmin tämä kuvastaa karavaanareita kuin esim. "Kalajoen hiekat"-ohjelma...
Tuo on juuri hyvin meikäläistä. Meillä on mukana vaan perinteinen lumikola tuollaisen lingon sijaan
Meillä on jopa ollut kynttelikkö samalla tavalla autossa, nykyään se on vaunun ikkunassa ![]() Mutta minusta tuo ei kuvasta keskivertovaanaria, korkeintaan keskivertovaanarin kuvitteellista minäkuvaa. Nimittäin valtaosa vaanariporukasta juurikin on minun havaintojeni mukaan sitä tuuri/kalajoen hiekat/yms porukkaa!
Keskiverto karavaanarin vaunu on kotipihassa tai kausipaikaalla, varsinkin talvella.
![]() Keskiverto karavaanarin vaunu on kotipihassa tai kausipaikaalla, varsinkin talvella. Näin varmaan on. Välimuotojakin on... Ja jotain ihan muuta myös, verrattuna edellämainittuihin. ![]()
Ei vielä ole talvi, mutta viimme viikonlopun olin reissun päällä. Vastaan tulijoissa oli yksi välimuoto, yksi kaveri veti vaunua, ja reilu parikymmentä matka-autoa tuli vastaan.
![]() Oli paremmat retkeilyvehkeet vanjalla kuin aikanaan Raatteen tiellä.
Romua ja eväitä mukana mukavasti.
Ei vielä ole talvi, mutta viimme viikonlopun olin reissun päällä. Vastaan tulijoissa oli yksi välimuoto, yksi kaveri veti vaunua, ja reilu parikymmentä matka-autoa tuli vastaan.ett sitten tullu vastaan... oisit varmaan maininnu asuntoauton peräs olevasta vaunusta...
Kyllä se puskaparkis oleminen talvellakin luonnistuu.... varsinkin kun kulkinees ei oo ku kaasulämmitys
Sivuja: [1] Siirry ylös
|