rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Dometic b2200 ilmastointi punainen vilkkuvalo  (Luettu 907 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.08.2024 kello on 11:22
Dometic b2200 ilmastointi punainen vilkkuvalo
« : 24.07.2024 kello on 11:53 »
Dometic b2200 kattoilmastointi lakkasi toimimasta.

Kun käynnistää laitteen, niin punainen valo alkaa vilkkuu jatkuvasti ja puhallin alkaa toimia. Muutaman sekunnin kuluttua kompressori hurahtaa, jonka jälkeen koko laite sammuu.
Mistä tällainen voisi johtua?
Olen jo käyttänyt kaikki kortille tulevat liittimet irti ja suihkuttanut niihin CRC:tä.

Punainen valo vilkkuu noin 0,5 sek välein jatkuvasti. Ohjekirja ei mainitse jatkuvaa vilkkuvaloa, joten aloin epäilemään, että voisiko tuo sittenkin olla ohjekirjan mainitsema yksi vilkahdus, eli sisätermostaatin vika.

Ajattelen itse niin, että merkkivalovilkahdus ten pitäisi olla esim vilkahdus-tauko-vilkahdus-tauko, tai kaksi vilkahdusta-tauko- jne.

Onko arvon raadilla omakohtaisia kokemuksia siitä, millaisia ohjekirjan mainitsemat vilkkuvalot ovat käytännössä?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:45
Vs: Dometic b2200 ilmastointi punainen vilkkuvalo
« Vastaus #1 : 24.07.2024 kello on 16:41 »
Täällä käsitelty ilmeisesti samaa vikaa...
https://karavaanari.org/index.php?topic=28104.0

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:07
Vs: Dometic b2200 ilmastointi punainen vilkkuvalo
« Vastaus #2 : 24.07.2024 kello on 18:01 »
Dometic b2200 kattoilmastointi lakkasi toimimasta.

Kun käynnistää laitteen, niin punainen valo alkaa vilkkuu jatkuvasti ja puhallin alkaa toimia. Muutaman sekunnin kuluttua kompressori hurahtaa, jonka jälkeen koko laite sammuu.
Mistä tällainen voisi johtua?
Olen jo käyttänyt kaikki kortille tulevat liittimet irti ja suihkuttanut niihin CRC:tä.

Punainen valo vilkkuu noin 0,5 sek välein jatkuvasti. Ohjekirja ei mainitse jatkuvaa vilkkuvaloa, joten aloin epäilemään, että voisiko tuo sittenkin olla ohjekirjan mainitsema yksi vilkahdus, eli sisätermostaatin vika.

Ajattelen itse niin, että merkkivalovilkahdus ten pitäisi olla esim vilkahdus-tauko-vilkahdus-tauko, tai kaksi vilkahdusta-tauko- jne.

Onko arvon raadilla omakohtaisia kokemuksia siitä, millaisia ohjekirjan mainitsemat vilkkuvalot ovat käytännössä?

Jos kiinnostaa niin täällä oli ilmastoitilaite 2200 joka toimii, mutta ei tuota kylmää eli ilmeisesti aineet karanneet. Varaosiksi, 150 €.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:35
  • Savo
Vs: Dometic b2200 ilmastointi punainen vilkkuvalo
« Vastaus #3 : 25.07.2024 kello on 13:55 »
Mulla täällä Kuopiossa yksi kylmäkone huoltaja teki täyttöliittimet kattokoneeseen ja sai täytettyä uudelleen. Nyt pelaa tosi hyvin ja tekee kylmää.  Thumb

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:07
Vs: Dometic b2200 ilmastointi punainen vilkkuvalo
« Vastaus #4 : 25.07.2024 kello on 14:30 »
Mulla täällä Kuopiossa yksi kylmäkone huoltaja teki täyttöliittimet kattokoneeseen ja sai täytettyä uudelleen. Nyt pelaa tosi hyvin ja tekee kylmää.  Thumb

Tämän takia minäkin otin laitteen kun piti viedä teetettäväksi, mutta nyt on muutto ja mukaan en ota, ei riitä tilat, joten joutaa seuraavalle askartelijalle. ;)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.08.2024 kello on 11:22
Vs: Dometic b2200 ilmastointi punainen vilkkuvalo
« Vastaus #5 : 25.07.2024 kello on 21:01 »
Täällä käsitelty ilmeisesti samaa vikaa...
https://karavaanari.org/index.php?topic=28104.0
Ei ole käsitelty.
Dometicin ohjekirja ei kerro jatkuvasta vilkutuksesta mitään.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:45
Vs: Dometic b2200 ilmastointi punainen vilkkuvalo
« Vastaus #6 : 26.07.2024 kello on 12:45 »
Ei ole käsitelty.
Dometicin ohjekirja ei kerro jatkuvasta vilkutuksesta mitään.
Eiköhän tuo tarkoita hidasta jatkuvaa vilkutusta, eihän sitä helpolla huomaa jos se kerran välähtää.

Kaksi vilkahdusta tulee varmaan nopeasti peräkkäin ja sitten pieni tauko ja uudelleen 2 nopeata välähdystä.

Kyllä se jatkuvaa vilkutusta tuntuu muillakin olevan kun englannin kielisiä foorumeita lueskelee.

Olisi tuon voinut ohjeeseen paremminkin kuvata, sama juttu englannin kielisessä ohjeessa.