Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
GSM liittymä
K.E.V:
Tarkoitin tuonne etelään päin mennessä. Juuri oli yksillä ongelmia Sloveniassa ja Kroatiassa.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 20.07.2024 kello on 11:32 ---Ei tartte vaihtaa, kukin hommaa itselle parhaan yhteyden.
Itsellä vaan Moin 4G toimii paremmin täällä kuin Elisan 5G.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä auton edessä terassilla kahvia juodessa.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 22.07.2024 kello on 11:56 ---Tässä auton edessä terassilla kahvia juodessa.
--- Lainaus päättyy ---
Kai se riippuu terassin sijainnista...
Eikös niitä liittymiä voisi testata ensin vakituisella käyttöpaikalla. Valitsee sitten sen joka pelittää parhaiten. Joku liittymä voi toisessa käyttöpaikassa toimia taas paremmin. Tuo nykyinen Elisan 100 Megan 4G lataa yli 100 Mbit/s noin 200 m päässä varsinaisesta käyttöpaikasta. Se ei vain auta, kun kotona se vaihtaa tukiasemaa ja latausnopeus putoaa 1-3 Mbit/s.
Tämä liittymä toki vaihtuu sitten kun halpuutettu sopimusaika päätty.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.07.2024 kello on 12:14 ---Kai se riippuu terassin sijainnista...
Eikös niitä liittymiä voisi testata ensin vakituisella käyttöpaikalla. Valitsee sitten sen joka pelittää parhaiten. Joku liittymä voi toisessa käyttöpaikassa toimia taas paremmin. Tuo nykyinen Elisan 100 Megan 4G lataa yli 100 Mbit/s noin 200 m päässä varsinaisesta käyttöpaikasta. Se ei vain auta, kun kotona se vaihtaa tukiasemaa ja latausnopeus putoaa 1-3 Mbit/s.
Tämä liittymä toki vaihtuu sitten kun halpuutettu sopimusaika päätty.
--- Lainaus päättyy ---
Mut kun se on mun OMAN PAIKAN TERASSI, ei kai mun tartte muualle mennä mittaamaan? Omalla mestallaan 99:kin mittasi.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 22.07.2024 kello on 12:20 ---Mut kun se on mun OMAN PAIKAN TERASSI, ei kai mun tartte muualle mennä mittaamaan? Omalla mestallaan 99:kin mittasi.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä juuri... :)
Jos omalla terassilla joku liittymä on hyvä, niin toisen terassilla se on kelvoton, kuten olen itse todennut. Siitä syystä voisi olla hyvä testata kotioloissa eri palveluntarjoajia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta