Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

GSM liittymä

<< < (8/12) > >>

mjh48:
Minulla on puhelimessa Elisan Reilu 4G 300 Mbps liittymä, jota käytän kaikkeen liikennöintiin puhelimessa ja PC:llä.
Sanoin erillisen nettiliittymän irti koska olen meillä minä olen ainoa netin käyttäjä.
Liittymä on niin edullinen, ettei kannata vaihtaa edullisinkin 5G liittymä on 10 €/kk kalliimpi. 

99:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.07.2024     kello on 18:06 ---Älä yleistä sieltä Pohjois alueen metsänreunasta, meillä huomattavasti parempi vauhti. Voin laittaa kuvaa kun paikalla. Enkä viitsi toista liittymää hankkia kun oma toimii hyvin.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tartte vaihtaa, kukin hommaa itselle parhaan yhteyden.
Itsellä vaan Moin 4G toimii paremmin täällä kuin Elisan 5G.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 20.07.2024     kello on 11:32 ---Ei tartte vaihtaa, kukin hommaa itselle parhaan yhteyden.
Itsellä vaan Moin 4G toimii paremmin täällä kuin Elisan 5G.

--- Lainaus päättyy ---
No sillä MOI:lla ei tee mitään noilla ulkomaan reissuilla, se on tärkeämpää. Ja Minulla Elisa toimii koppIksessa(kin) oikein hyvin. Siinäpä se.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.07.2024     kello on 12:09 ---No sillä MOI:lla ei tee mitään noilla ulkomaan reissuilla, se on tärkeämpää. Ja Minulla Elisa toimii koppIksessa(kin) oikein hyvin. Siinäpä se.

--- Lainaus päättyy ---
Minä vaihdan Elisa liittymän pois, kun tämä halpuutettu hinta päättyy...

Vaihtoehtoina on Telia, tai DNA. Elisa on mulla kotioloissa pelkkä vitsi. Tälläkin hetkellä latausnopeus peräti 0,5 Mbit/s.
MOI on toiminut hyvin mulla Suomessa. Toimisiko sen emoyhtiön DNA sitten paremmin ulkomailla. Teliasta mulla ei ole kokemusta.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.07.2024     kello on 12:09 ---No sillä MOI:lla ei tee mitään noilla ulkomaan reissuilla, se on tärkeämpää. Ja Minulla Elisa toimii koppIksessa(kin) oikein hyvin. Siinäpä se.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se toimii ainakin Ruotsissa ja Norjassa, jopa vähän syrjemmässäkin, esim. Sandvikbuktassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View