rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Park4Night+ aktivointi?  (Luettu 5228 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:40
Park4Night+ aktivointi?
« : 3.07.2024 kello on 21:49 »
Mites tuon P4N + version saisi aktivoitua toiseen kännykkään...?

Kännykässä on ostettu + versio, mutta ne lisäominaisuudet ei aukea uudemmassa kännykässä, vaikka olen kirjautunut. Vanhemmassa kännykässä ostetut ominaisuudet toimii, mutta kun se on sellainen varapuhelin.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:12.02.2025 kello on 15:06
Vs: Park4Night+ aktivointi?
« Vastaus #1 : 4.07.2024 kello on 14:46 »

Kännykässä on ostettu + versio, mutta ne lisäominaisuudet ei aukea uudemmassa kännykässä, vaikka olen kirjautunut. Vanhemmassa kännykässä ostetut ominaisuudet toimii, mutta kun se on sellainen varapuhelin.

Pitäisi toimia miolemmissa samaankin aikaan, kun vain kirjautuu molempiin samalla tunnuksella, jolla +versio on maksettu.
Mulla on tälläkin hetkellä plussa iphonessa ja ipädissä. Aiemmin oli Android tabletissakin ja kaikki toimi samalla tunnuksella.
Kannattaa tsekata ensimmäiseksi asetuksista, että kirjautuminen on samalla tunnuksella.

Tässä faq: https://park4night.com/en/faq/17 ja täällä yhteystiedot supporttiin, jos ei siltikään toimi: https://park4night.com/en/contact

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:52
« Vastaus #2 : 4.07.2024 kello on 15:34 »

Mihin?

Anteroissa tietty oltava sama google-tili käytössä kaikilla laitteilla (känny/tablet/automultsari/jne..)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:22
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #3 : 4.07.2024 kello on 16:28 »
Mun ja vaimon luurissa toimii hyvin. Hänellä Oma tilinsä, mulla omani. Vain P4N pro mun tunnuksilla. Samoin Acsi alennus kortti toimii kummallakin.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:12.02.2025 kello on 15:06
« Vastaus #4 : 4.07.2024 kello on 16:30 »
Mihin?Anteroissa tietty oltava sama google-tili käytössä kaikilla laitteilla (känny/tablet/automultsari/jne..)

Ainakaan mulla Park4night ei ole sidottu Google tai Apple tiliin, vaan P4N omaan tunnukseen.
Samalla tunnuksella toimii Android ja Apple laitteet, sekä voi kirjautua web-selaimella tietsikalla.

Kännyn sovelluksessa kirjautuminen: Menu => My Account
Jos on jo kirjautunut, sieltä yläkulman rattaasta näkee tarkempaa tietoa accountista, voi kirjautua ulos ja vaihtaa login-tunnusta, yms.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:40
« Vastaus #5 : 4.07.2024 kello on 16:47 »
Pitää tsekata tunnukset, kun palaan reissusta...

Sellainen kummajainen vielä, kun varapuhelimella muutin hakuasetuksia, niin ne muuttuivat myös ykköspuhelimessa. Eli toisella puhelimella saan asetuksia muutettua toiseenkin puhelimeen, vaikka se muuten on "lukittuna"