Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

My.Diesel.

<< < (12/27) > >>

reissu:
Mulla 5kW Webastossa MyDiesel oli hajuttomampi ja ehkä sitten paloi puhtaamminkin. Lisälämmittimien suurin tappaja on pätkäkäynti, jolloin se ei ehdi kuumentua tarpeeksi ja paikat tukkeutuvat. Kaupungin pätkäajossa, jos lämmitin käynnistyy automaattisesti, vaiva on suurin. Lisäksi joillain malleilla on käyntiajan rajoitus 800 tuntia, jonka jälkeen pitää korjailla tai mieluummin toimittaa kuitattavaksi.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 16.12.2024     kello on 21:16 ---Mulla 5kW Webastossa MyDiesel oli hajuttomampi ja ehkä sitten paloi puhtaamminkin. Lisälämmittimien suurin tappaja on pätkäkäynti, jolloin se ei ehdi kuumentua tarpeeksi ja paikat tukkeutuvat. Kaupungin pätkäajossa, jos lämmitin käynnistyy automaattisesti, vaiva on suurin. Lisäksi joillain malleilla on käyntiajan rajoitus 800 tuntia, jonka jälkeen pitää korjailla tai mieluummin toimittaa kuitattavaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Se on juuri näin Thumb

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 15.12.2024     kello on 19:32 ---Kyllähän ne vehkeet toimii, riippuu käytöstä, mutta varsinkin pätkäkäytössä Webasto ei oikein diggaa fossiilisesta kun tuppaa nokeentumaan. My Dieselillä ei ole tuota ongelmaa ja kuten tuolla jo kirjoitin, myöskään läträämällä tehty Pro Diesel ei webastossa kärytä, tyynenä pakkasaamuna auton ympärillä leijuu vain vieno, miellyttävä kynttilän tuoksu

--- Lainaus päättyy ---

Aakku:
Tuosta pätkäkäytön vahingollisuudesta en ole kuullut vielä yhtään faktaa... ;)

Miksi minun Webastot kestää vuositolkulla, vaikka niitä käytetään jatkuvasti pätkittäin termostaatilla?
Voi olla, että pätkäkäyttö on myrkkyä, tai sitten ei. Tuo mutuilu vain arveluttaa. Minun mielestäni suurin myrkky Webastolle on sen ylipitkät käyttötauot, mutta sekin on vain mutua.

megaman:
Boxerissa webaston käyttö aina liekki napista päälle ja pois.
Kokemusta Vivarosta, joka toimi automaattisesti. Lyhyillä matkoilla ärsyttävä, jos siirtyy vain kilsan pari, kun se pöhisee turhaan ja syö akkua.

MyDieselin kanssa Webastosta tulee kynttilän tuoksua, ei mitään kitkerää katkua.

Karabiilisti:
Eihän se varsinaista dieseliä olekaan joten kai hajukin on eri.

https://moottori.fi/testi/neste-mydieselilla-ajat-dieselautollasi-vahapaastoisesti-mutta-saako-sita-tankata-moottorin-kaytettyyn-golfiin/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View