Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

AppStore, iPhone ja iPad

<< < (17/23) > >>

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 26.10.2013     kello on 10:46 ---
Käytettävyys on vaan asia, jota kilpailijat ei ole pystyneet kopioimaan. Eivät myöskään sovellustarjontaa ja yhteensopivuutta muihin laitteisiin.

Ymmärrän sen, että "insinööreillä" on aikaa ja mielenkiintoa säätää androidiensa kanssa. Mulla ei ole kumpaakaan, haluan vaan toimivat laitteet.

--- Lainaus päättyy ---

Näinhän se on  Thumb

K.E.V:
Jep, ei todellakaan androidia mihinkään. Thumb

ttdriver:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 26.10.2013     kello on 10:46 ---Outo juttu, kun yksikään listatuista "ongelmista" ei haittaa mua. Tää iMac on tilanteisiin, joissa tarvitaan isoa näyttöä, Air ja iPad siitä välistä. Ei ne kummempia ole kilpailijoissakaan.

Käytettävyys on vaan asia, jota kilpailijat ei ole pystyneet kopioimaan. Eivät myöskään sovellustarjontaa ja yhteensopivuutta muihin laitteisiin.

Ymmärrän sen, että "insinööreillä" on aikaa ja mielenkiintoa säätää androidiensa kanssa. Mulla ei ole kumpaakaan, haluan vaan toimivat laitteet.

--- Lainaus päättyy ---

+1 Thumb

Kotona iMac, usein mukana iPad Mini ja aina mukana iPhone 4S. Laitteiden yhteensopivuus on loistava, kaikki yhteystiedot, kuvat yms. kopioituvat automaattisesti muihin laitteisiin ilman sen suurempaa säätämistä. Jos esim. lisään puhelimeen uuden yhteystiedon, se kopioituu automaattisesti muihinkin laitteisiin, jolloin kaikissa laitteissa on aina käytössä ajan tasalla olevat yhteystiedot. Eikä huono ominaisuus ole sekään, että iLaitteiden väliset viestit ja videopuhelut ovat ilmaisia. Semminkään, kun olen osan kavereistani käännyttänyt iMyönteiseksi...;)

K.E.V:
^
No tuo nyt toimii esim omassa Win 8:ssakin samoin, ettei keksitä pyörää uudelleen. :D

ihaa:

Nyt on uusi ja vanha sopivasti rinnakkain ja kun duunarilla on duunarin hommat, puhelin täytyy olla hyvin suojattu jotta sitä pystyy käyttämään ilman pelkoa puhelimen pölyyntymiseltä, likaantumiselta ja myös kastumiselta niin Lifeproofilla on iPhoneen sopiva IP68 tarjoama suoja, puhelin on samanpainoinen tuon suojan kanssa kuin iPhone4 ilman mitään suojia.

Ensikokemus 5S:stä on tietysti huikaisevan hieno kamera pimeässä kun verrokkina tuo vanha nelonen, ja videokuvauksessa hienoa on se hidastusefekti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View