Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
AppStore, iPhone ja iPad
JS85:
Onko nuo suojakuoret toimineet odotetulla tavalla ja häiritseekö ne puhelimen käyttömukavuutta merkittävästi?
Olen vaihtamassa samsungin Xcoveria uuteen puhelimeen, sillä hermot alkavat mennä sen hitauteen ja muutenkin toimimattomuuteen. Haluaisin vaihtaa iphoneen, sillä käyttökokemukset uudesta ipadista on todella hyvät, että onkohan puhelin yhtä toimintavarma ja nopea kuin ipad? Ainut epäilyksen aihe on iphonen kestävyys. Työolosuhteet on hyvin pölyiset ja muutenkin likaiset kun maatilalla puuhastellaan.
Kaija:
Mulla on ollut iPhone 4 pian kolme vuotta. Eikä mitään halua vaihtaa edes uudempaan "Ipanaan", on se vaan niin kiva vekotin. :-*
Töissä se joutuu koville, kun välillä on työtakki litimärkänä ja soppajauhoja käsissä ja jopa taskuissa. Aina kun ei tajua jättää sitä turvaan valvomoon. Eli ei se ihan pienestä kosteudesta pelästy.
Mulla on siinä nahkea suoja, joka suojaa takaosan ja sivut ja tulee millin etupuolellekin. Kerran se lipsahti etupuoli edellä klinkkerilattialle, mutta selvisi siitä ilman vaurioita.
Hopeinen, puoliksi puraistu omena! :-*
Enpä ole tälleen yhteenkään aikaisempaan puhelimeen ihastunut! :)
Ai niin, akku kestää edelleen hyvin. Monessa nokialaisessa on tässä iässä jo joutunut ostamaan uuden akun.
Alan:
Ei vaihtamista kannata pelätä, uusi on monessa kohtaa parempi ja nopeampi, ja saat helposti siirrettyä kaiken sisällön vanhasta uuteen. Sitten kun tarve tulee. Kannattaa varmuuskopioida se usein, etenkin kun käyttö on kovaa ja hajoamisriski ilmeinen.
17.3.2010 hankin 3GS:n ja siitä asti on mukana kulkenut, nyt on kolmas menossa, edellisetkin yhä käytössä. Thumb
Weicco:
Aika siistit nuo työolosuhteesi on maatilalla. Omassa työssäni on kaiken maailman pölyt ym muut litkut joka päiväistä sekä kuumuus ja kylmyys eikä ole ongelmia ollut. Puhelin on rintataskussa kokoajan lompakko mallisessa kotelossa.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 12.11.2013 kello on 10:56 ---Omassa työssäni on kaiken maailman pölyt ym muut litkut joka päiväistä sekä kuumuus ja kylmyys eikä ole ongelmia ollut. Puhelin on rintataskussa kokoajan lompakko mallisessa kotelossa.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä kun Weicon kanssa haalariduunari-kollegoita ollaan niin suojat on oltava sen mukaiset jotta puhelinta voi rintataskussa koko ajan pitää. Tuo Lifeproofin antaa takuun kahden metrin pudotukselle, pöly- ja vesitiiviydelle ja IP68 suojauksen mukainen nyt muutenkin, oli sillä tosin hintaakin, 75 €
http://www.coolstuff.fi/LifeProof-iPhonen-suojus?gclid=CKfpuqfz3roCFVF2cAodjkIANA
Ai niin JeanS heitti kysymyksen tuon suojan toimivuuteen, ei ole mitään haittaa käytettävyydessä ja nyt kun olen sen pari kertaa ottanut pois niin on se lupauksensa lunastanut, ei ole pölyä eikä mitään muutakaan likaa laskenut sisälleen. Todella suositeltava ostos iPhonen suojista puhuttaessa, siis jos tarvitsee oikeasti kunnon suojaukset.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta