Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

AppStore, iPhone ja iPad

<< < (16/23) > >>

Alan:
Minä taas kaipaan luistamatonta iskunkestävyyttä taustalle ja sivulle, en lasinsuojaa enkä kantta. 3,5 vuotta kun on jo totuttanut niin vaikee muuttaa tapojaan.

Ei saanut kun 16GB mallia netistä, saa kelvata. Kuvat pitää aina välillä tyhjätä muualle, eipä siitä muuta harmia tule.

Kuutosen ilmaantuessa saatan ajatella toisin.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 25.10.2013     kello on 21:36 ---Minä taas kaipaan luistamatonta iskunkestävyyttä taustalle ja sivulle, en lasinsuojaa enkä kantta.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa haen minäkin, eli tällaista kuin nyt tässä nelosessa. XtremeMacin kumi/nahkasuoja, on erittäin hyvä ollut ja ei haittaa vaikka on muutaman kerran lattialle tippunutkin.

Paljonko muuten tuli 5S:lle hintaa netin kautta, nythän sen saisi liikkeestä kuin liikkeestä 699:llä.

Mulla tuo iPhone on taas ollut enempi videokamerana niin sen takia muistia ei ole koskaan liikaa, nytkin tuo 4 32:na on taas lähes täynnä iMovien tuottamaa kotielokuvaa.  ;)

Alan:
Hinta on liki sama, liikkeistä en tiedä. Soneralta oli kaikki loppu, Saunalahdelta sai.

Potilaana ollut niin ei liikkeeseen joutanut eikä päivällä voinut tietää varastotilanteita. Epäilen, että Jyväskylässä varmaan on myyty eiootakin.

On jo postitettu.

K.E.V:
http://www.hs.fi/paivanlehti/tekniikka/HS+testasi+iPhone+5s+on+edelleen+helppok%C3%A4ytt%C3%B6isin+%C3%A4lypuhelin++ongelmana+pieni+n%C3%A4ytt%C3%B6/a1382679470956?src=haku&ref=26102013%2F

--- Lainaus ---Ko­ko kuu­si­vuo­ti­sen his­to­rian­sa ajan App­len iP­ho­ne on näyt­tä­nyt lä­hes sa­mal­ta si­säl­tä ja pääl­tä. Uu­sien 5c- ja 5s-mal­lien myö­tä iOS-käyt­tö­jär­jes­tel­mäs­tä on jul­kais­tu ver­sio 7, jo­ka nos­taa hie­man van­han­ai­kai­sel­ta tun­tu­neen käyt­tö­jär­jes­tel­män kil­pai­li­joi­den­sa eli Win­dows Pho­nen ja And­roi­din ta­sol­le.

Uu­dis­tuk­sis­ta huo­li­mat­ta App­le pi­tää kiin­ni pe­rin­teis­tä. IP­ho­nen työ­pöy­däl­le ei voi asen­taa esi­mer­kik­si ka­len­te­ri- tai mu­siik­ki­näyt­töä, jo­ka ker­toi­si suo­raan seu­raa­van ta­paa­mi­sen tai kap­pa­leen. Kaik­ki al­kaa ai­na so­vel­luk­sen käyn­nis­tä­mi­ses­tä.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus ---Vir­ran­sääs­tös­sä aut­taa kil­pai­li­joi­ta pie­nem­pi ne­li­tuu­mai­nen näyt­tö. Se on myös pu­he­li­men akil­leen kan­ta­pää. Kos­ke­tus­näp­päi­mis­tön käyt­tö eri­tyi­ses­ti pys­ty­suun­nas­sa on tus­kal­lis­ta, jos kä­det ovat yh­tään prin­ses­sa­ko­koa isom­mat.

Ruu­dun ko­ko tu­lee vas­taan myös net­tiä se­la­tes­sa. Jos si­vu­ja ei ole op­ti­moi­tu mo­bii­li­lait­teel­le, iP­ho­nes­ta lop­pu­vat se­kä ruu­dun ko­ko et­tä pik­se­lit kes­ken. Esi­mer­kik­si No­kian ja Sam­sun­gin pu­he­lin­ten isom­mil­la näy­töil­lä surf­fai­lu on miel­lyt­tä­väm­pää.

iP­ho­ne 5s on App­len kal­lis huip­pu­mal­li. Käy­tän­nön ero su­ku­pol­vea van­hem­piin, noin 400 eu­roa mak­sa­viin äly­pu­he­li­miin on kui­ten­kin pie­ni.   Sik­si 5s:n han­kin­taa on vai­kea pe­rus­tel­la jär­ki­syin.

--- Lainaus päättyy ---
Onko se vähä niinku Lada kuskit aikoinaan, pääset taivaaseen helpommin kun maanpäällä kärsit  :P :laugh: ;D

Alan:
Outo juttu, kun yksikään listatuista "ongelmista" ei haittaa mua. Tää iMac on tilanteisiin, joissa tarvitaan isoa näyttöä, Air ja iPad siitä välistä. Ei ne kummempia ole kilpailijoissakaan.

Käytettävyys on vaan asia, jota kilpailijat ei ole pystyneet kopioimaan. Eivät myöskään sovellustarjontaa ja yhteensopivuutta muihin laitteisiin.

Ymmärrän sen, että "insinööreillä" on aikaa ja mielenkiintoa säätää androidiensa kanssa. Mulla ei ole kumpaakaan, haluan vaan toimivat laitteet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View