rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kotisivut..  (Luettu 5696 kertaa)

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:01
  • Epsoo
Vs: Kotisivut..
« Vastaus #15 : 26.10.2011 kello on 22:43 »
Jos etsii pelkkää serveritilaa ilman .fi-päätettä niin sen saattaa saada parhaimmillaan jopa eurolla vuodeksi, jollei tarvitse serveriltä mitään ihmeellisempää (esim. sql-tietokannat). Kannattaa seurailla mainoksia, jopa spämmisähköposteja!

Itse en lähtisi tälle linjalle, nuo yleesä vaativat että domain otetaan heidän kauttaan, jolloin heille jää domainin hallintaoikeudet. Myöhemmin kun haluat siirtää sivustosi pois toiselle ISP:lle, niin voivat viivyttää siirtoa jopa kuukausia tai vaatia hurjat rahat että suostuvat siirtämään ja/tai antamaan domainin.

Luotettavasti sivujen ylläpito esim .com domainilla webhotellissa maksaa vuositasolla n. 50€ jos domainia hallitsee itse, joten en lähtisi kikkailemaan noin pienellä säästöllä.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.10.2025 kello on 20:42
« Vastaus #16 : 27.10.2011 kello on 17:05 »
uotettavasti sivujen ylläpito esim .com domainilla webhotellissa maksaa vuositasolla n. 50€ jos domainia hallitsee itse, joten en lähtisi kikkailemaan noin pienellä säästöllä.

Ääni tälle vaihtoehdolle! Kotisivut alkavat olla aika tärkeässä roolissa yritykselle kuin yritykselle ja kyllä webhotelliin kannattaa tuo n.50e/vuosi panostaa. Itse unohtaisin myös täysin nuo 1e/vuosi, kuten myös 1e/kk -tarjoukset mikäli yritystoimintaa on tarkoitus tosissaan tehdä, on ehkä väärä paikka säästää. Tuolla rahalla palvelun saa jo kotimaiselta yritykseltä, kotimaiselta palvelimelta, mikäli se nyt jotain merkitsee.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #17 : 28.10.2011 kello on 01:31 »
Joker.com ista otin domainin ja muuten toimi loistavasti, mutta vasta 4 kortti hyväksyttiin maksamisessa. Tuon olen huomannut ennenkin, jotkut kortit ei sitten vaan mene systeemin läpi.

S-postitilinavasin G-mailiin ja ohjasin siihen tuon oman domainin osoitteen ja toimii loistavasti.

Alusta kotisivuille on vielä hakusessa ja laitan ne jossain vaiheessa kunhan aikaa taas on istua koneen ääressä muuten kun keskellä yötä.

Kirjanpitäjän ja palveluntarjoajan kanssa päästiin molempien kanssa yhteisymmärrykseen miten laskutus netistä ym pystytään hoitamaan jatkossa, tai oikeastaan tilintarkastajan kanssa kun itse hoidan varsinaisen kirjanpidon. Nipo entinen verotarkastaja kyllä valvoo ettei mitään ylimääräistä vahingossakaan mene toiminimen piikkiin.

Welhon tarjoama 500mb tila riittää hyvin kotisivuille ja käytän sitä, jos ongelmia tulee siirrän sivut johonkin web-hotelliin. Ja pitäähän ne tehdä ensin.

Olen tuolla Jokerin sivuilla vieraillut aikaisemmin kun olen siihen netissä törmännyt ja pitää kyllä kehua sivuston ja järjestelmän helppokäyttöysyyttä .  Kiitos siis tästä vinkistä.

Ja kiitos muillekin vastanneille.

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:01
  • Epsoo
« Vastaus #18 : 28.10.2011 kello on 08:37 »
S-postitilinavasin G-mailiin ja ohjasin siihen tuon oman domainin osoitteen ja toimii loistavasti.

Jos lähettää tuon gmailin kautta viestejä, niin kannattaa asetuksista (Tilit ja tuonti kohdasta) käydä vaihtamassa lähettäjän osoite tuoksi omaksi osoitteeksi, niin ei näy gmail osoite viesteissä vaan oikea ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #19 : 28.10.2011 kello on 09:26 »
Jos lähettää tuon gmailin kautta viestejä, niin kannattaa asetuksista (Tilit ja tuonti kohdasta) käydä vaihtamassa lähettäjän osoite tuoksi omaksi osoitteeksi, niin ei näy gmail osoite viesteissä vaan oikea ;)

Niin olen tehnyt.