|
Joo, kyllä nyt matkailu loppui tolokun autolla. Kyllä näkyy olevan merkitystä kumpaan kohtaa lekuri ruksin laittaa. Soa tiijä mikä tästä nyt tulloo. No voihan p*ska Joo, kyllä nyt matkailu loppui tolokun autolla. Kyllä näkyy olevan merkitystä kumpaan kohtaa lekuri ruksin laittaa. Soa tiijä mikä tästä nyt tulloo. Älä lannistu. Käy toisella lääkärillä tarkistuttamassa ajokuntosi. Voi hyvinkin tulla hyväksyntä ABC kortille.
Älä lannistu. Käy toisella lääkärillä tarkistuttamassa ajokuntosi. Voi hyvinkin tulla hyväksyntä ABC kortille. En millään enää jaksa taistella. Olen nyt kallistunut sille linjalle, että kun saan entisen myytyä. sitten saman tehtaan Arto olisi mieleen. ![]() En millään enää jaksa taistella. Olen nyt kallistunut sille linjalle, että kun saan entisen myytyä. sitten saman tehtaan Arto olisi mieleen.Pittäähän sun reissuun päästä.. En millään enää jaksa taistella. Olen nyt kallistunut sille linjalle, että kun saan entisen myytyä. sitten saman tehtaan Arto olisi mieleen.Tuossa ois nuperokuljin, etuvetoinen vielä. Hyvin pääsee, itsekin yli 40.000km ajanut 2v aikana https://www.miseva.fi/autot/niesmannbischoff-arto/
![]() itsellä tuo korttihässäkkä nyt syksyllä , onpahan valmiiksi alle 3500 ![]() Harvinainen 2000-luvun alun Hymeri, jossa Alde??? Takakeittiömalli, mutta eläkeläisellä hyvä sohva rellottaa päiväettonet. Etuveto, mutta ei se kesällä haittaa, eikä suuremmalla osalla talvellakaan. Taitaa Artotkin olla kaikki Fiatin etuvetoja. |