Kirjoittaja
Aihe: onko meitä tällä muitakin , kuin me maan asukit ? (Luettu 8049 kertaa)
« Vastaus #1 : 23.10.2011 kello on 22:13 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/video/virals/3886155/Amazon-Alien-caught-on-film.html#ooid=lzcHZ3Mjq9h5O-tH7KqeIYLPhYnKdJf5
kyllä uskon , et meitä on 
Minua on aina hieman huvittanut, että ihmiset yleisesti tuntuvat kuvittelevan että vierailijat kaukaiselta planeetalta, jos heitä on, näyttäisivät jokseenkin samankaltaisilta kuin ihmiset - siis vastaava ruumiinrakenne, samassa kohtaa nenää, suuta, korvia, yms. Tosiasia lienee että ihmisen ja maapallon eläimistön piirteet lienevät pitkälti sattuman tulosta, ja jollain kaukaisella planeetalla, olosuhteista ja sattumasta riippuen, lopputulos olisi jotain aivan muuta. Pidän varsin epätodennäköisenä että tuollaisia kaukaisia vierailijoita maapallolla olisi. Tuossa kuvassa sellaista ei varmasti esiinny - ihmismieli on ohjelmoitu tunnistamaan ihmishahmoja, ja näkee sellaisia mielellään sielläkin missä niitä ei ole 
« Vastaus #2 : 23.10.2011 kello on 22:18 »
Minua on aina hieman huvittanut, että ihmiset yleisesti tuntuvat kuvittelevan että vierailijat kaukaiselta planeetalta, jos heitä on, näyttäisivät jokseenkin samankaltaisilta kuin ihmiset - siis vastaava ruumiinrakenne, samassa kohtaa nenää, suuta, korvia, yms. Tosiasia lienee että ihmisen ja maapallon eläimistön piirteet lienevät pitkälti sattuman tulosta, ja jollain kaukaisella planeetalla, olosuhteista ja sattumasta riippuen, lopputulos olisi jotain aivan muuta.
Pidän varsin epätodennäköisenä että tuollaisia kaukaisia vierailijoita maapallolla olisi. Tuossa kuvassa sellaista ei varmasti esiinny - ihmismieli on ohjelmoitu tunnistamaan ihmishahmoja, ja näkee sellaisia mielellään sielläkin missä niitä ei ole 
Humpuukia !! 
« Vastaus #3 : 23.10.2011 kello on 22:24 »
ihmismieli on ohjelmoitu tunnistamaan ihmishahmoja, ja näkee sellaisia mielellään sielläkin missä niitä ei ole 
Tuossa olet aivan oikeassa  Esimerkkinä vaikka: 
« Vastaus #4 : 23.10.2011 kello on 22:37 »
Minua huvittaa vielä enemmän ihmiset jotka kuvittelee olevansa ainuita tässä pikku maailman kaikkeudessa mitä tähän asti ollaan saatu kartoitettua.Kylläh än se on satavarma että tuolla jossain on muutakin elämää kuin tämä meidän pikkuplaneetta ja vajavainen tekniikka.  Se on joskus kiva ajatella että tämä meidän tuntema maailmankaikkeus on vaikka 100000 valovuotta ylöspäin mutta mitäs sen jälkeen on 
« Vastaus #5 : 23.10.2011 kello on 22:49 »
Kattokaapa mitä minä sain kuvaan! Aivan selvä UFO Lahden taivaalla. Päivämäärä ja kelloaika näkyy!
« Vastaus #6 : 24.10.2011 kello on 12:10 »
Mikä osoittaa sen, että muualla on todella älyllistä elämää?
« Vastaus #7 : 24.10.2011 kello on 12:37 »
Niinpä. Eihän sitä tahdo löytyä maapalloltakaan. Mutta toisaalta, eikai kukaan oikeasti ajattele että ihmiskunta on niin suurenmoinen että olisi ansainnut yksinoikeuden tähän valovuosien laajuiseen aurinkokuntien rypäkseen eli kaikkeen tuohon mitä näet kun katsot ilalla tähtitaivaalle.
« Vastaus #8 : 24.10.2011 kello on 13:00 »
Niinpä. Eihän sitä tahdo löytyä maapalloltakaan. Mutta toisaalta, eikai kukaan oikeasti ajattele että ihmiskunta on niin suurenmoinen että olisi ansainnut yksinoikeuden tähän valovuosien laajuiseen aurinkokuntien rypäkseen eli kaikkeen tuohon mitä näet kun katsot ilalla tähtitaivaalle.
On ne vaan niin pirun etäällä !!!!!!! 
« Vastaus #9 : 24.10.2011 kello on 13:20 »
« Vastaus #10 : 24.10.2011 kello on 13:45 »
Minua huvittaa vielä enemmän ihmiset jotka kuvittelee olevansa ainuita tässä pikku maailman kaikkeudessa mitä tähän asti ollaan saatu kartoitettua.Kylläh än se on satavarma että tuolla jossain on muutakin elämää kuin tämä meidän pikkuplaneetta ja vajavainen tekniikka.  Se on joskus kiva ajatella että tämä meidän tuntema maailmankaikkeus on vaikka 100000 valovuotta ylöspäin mutta mitäs sen jälkeen on 
Kannattaa huomioida että ovat eri asioita, onko maailmankaikkeudess a muualla (älyllistä, mitä tämäkin tarkoittaa?) elämää, ja että käykö se elämä täällä maapallolla visiitillä lentävin lautasin  Jos ihmiskuntaa voi käyttää minkäänlaisena referenssinä älyllisestä elämästä, tuntuu aika epätodennäköiseltä että mikään vieras sivilisaatio olisi olemassa niin pitkään että niille tulisi mahdolliseksi planeettakuntien välinen avaruusmatkustamine n 
« Vastaus #11 : 24.10.2011 kello on 13:55 »
No se että eivät ole ottaneet yhteyttä... Muutakin elämää on kuin me pikku reppanat täällä pikku pallerolla mutta se, minkälaista tuo elämä on, onkin sitten ihan arvoitus. Muurahainen pesässään tuskin ymmärtää sitä mitä kaikkea ympärillä on mutta omassa piirissään saattavat tuumia hyvinkin että ollaanpa me isoja ja ainutlaatuisia :-) Samoin voi olla meidän kanssamme > saatamme olla jonkun vähän isomman terraarion takanurkka mutta hei; mitä väliä jos ollaan itse tyytyväisiä eikä tiedetä paremmasta 
« Vastaus #12 : 24.10.2011 kello on 15:51 »
Elollisia joo, varmasti, mutta tosiaan kuten täällä jo ollaan mainittu, millaista? Tuo kuva tai video ..hyvä kuvamanipuloinit Uskoohan joku/jotkut johonkin jumalaan/piruun/allahii....miks ei uskois mitä muka näkee.. Mä en usko ennen ku voin käsilläni koittaa!
« Vastaus #13 : 24.10.2011 kello on 17:44 »
Elollisia joo, varmasti, mutta tosiaan kuten täällä jo ollaan mainittu, millaista? Tuo kuva tai video ..hyvä kuvamanipuloinit Uskoohan joku/jotkut johonkin jumalaan/piruun/allahii....miks ei uskois mitä muka näkee.. Mä en usko ennen ku voin käsilläni koittaa!
niin nuo uskon asiatkin ovat niitä joista ei ehkä kandee alkaa kinaamaan vaikka itse niihin kaikkiin uskonkin ...mutta ymmärrän , et jokainen omalla tavallaan uskoo mihin uskoo ...en ketään niistä ole tuomitsemaan .. 
« Vastaus #14 : 24.10.2011 kello on 17:49 »
|