|
Sivuja: [1] Siirry alas
Minkä kokoisen puhaltimen laitoit? Saitko putkiyhteen miten toteutettua ? Olisiko kuvaa asennuksesta.
Tietsikka tuulettimet on melkoisen hiljaisia, lähes äänettömiä kun ottaa silent mallia. Niistä tuli tehtyä makkarin ikkunoihin viime kesäksi tehotuulettimet. 4 tai 5 flektia tuuletusluukkuun nostettavaan levyyn ja jopas ilma liikkuu eikä häiritse nukkujaa edes. Sähkönkulutus muutama watti. Niiden paineen tuottokyky on vaan huonompi eli jos liesituulettimen kanava ahdas niin ei ilma liiku ehkä tarpeeksi. Ja laakereita yms ei ole tarkoitettu rasvaan ja höyryyn...mutta eivät ole kovin kalliitakaa uusia.... Tuo vanha pysähtyy heti kun virran katkaisee. Eli onko jo vaihto kunnossa Laakerit jämähtäneetEi välttämättä, jotkin moottorit pysähtyy magnetismin napaisuuden mukaan. Mielestäni mulla tekee juuri niin. Voin huomenna tarkistaa. Puhdistin puhaltimen ja muovisen putkikartion/muhvin fairyveellä ja olivat melko likaiset. ja sen pahvilla vuoratun putken hankasin pulloarjalla kuivana. Ääni ei minusta merkittävästi muuttunut mihinkään. Solifer 450 -87 Tämä oli hyvä linkki, olen etsinyt kyseistä moottoria. Tämä oli hyvä linkki, olen etsinyt kyseistä moottoria. Jos vaihdat uuden vanhan tilalle niin kerroppa onko uusi hiljaisempi Jos vaihdat uuden vanhan tilalle niin kerroppa onko uusi hiljaisempi Valitettavasti sitä en pysty kertomaan kun korjaan liesituuletinta joka oli mykkä. Ei kokemusta aiemmasta äänestä. Sivuja: [1] Siirry ylös
|