Jushi kerkesi vastata puolestani, mutta onhan se vaunu koti, silloin kun ollaan reissussa ja sielläkin makuuhuone. Jos heittää kiven jonkin makuuhuoneeseen keskellä yötä, niin oletuksena on, ainakin minulla, että siellä nukkuu joku.
Eipäs tainneet heittäjät kuitenkaan arvata, että vois osua johonkin nukkujaan.
Jushi kerkesi vastata puolestani, mutta onhan se vaunu koti, silloin kun ollaan reissussa ja sielläkin makuuhuone. Jos heittää kiven jonkin makuuhuoneeseen keskellä yötä, niin oletuksena on, ainakin minulla, että siellä nukkuu joku.
Eipäs tainneet heittäjät kuitenkaan arvata, että vois osua johonkin nukkujaan.
Hullua hommaa kuitenkin.
Tuokin on syy miksi nukun todella rauhallisesti Sfc alueella(ja tietysti maksullisella alueella) mutta nuo puskaparkit todellakin saa jäädä mun puolesta. Ihmettelen immeisiä kun katselen vaanareita jotka tuossa lähi absilla majoittuvat ja nuoriso rällää bemmuilla ja jenkeillä renkaat ja musiikki soiden saa.......n isosti .. Ohan se ilmaista mutta nauttiiko oikeesti majoituksesta.Musta se 14€ yöstä saunomisen kanssa ei ole paljoa hyvistä yöunista.
Tuokin on syy miksi nukun todella rauhallisesti Sfc alueella(ja tietysti maksullisella alueella) mutta nuo puskaparkit todellakin saa jäädä mun puolesta.
Nooh, eläs nyt. On niitä mukaviakin puskaparkkeja. Tässä pari esimerkkiä:
Nooh, eläs nyt. On niitä mukaviakin puskaparkkeja. Tässä pari esimerkkiä:
No olet kyllä oikeassa mutta nuo nyt ei ole noilla P-paikoilla eikä ABS asemilla. Tarkennetaan sitten että joitain paikkoja voipi jopa olla missä voisi käydä...
Tällä hetken Sipoon/Kervan talmassa, tiskataan ja juodaan kaffetta, mustan Rellun kera. Muuten on näillä seuduin rauhallista, mutta nuo Suppilovahverot tuppaa hyppimään silmille. Ei siinä muuten kun tahtoo olla jo joka paikka täynnä eikä pysty enempää säilömään
Olisi hauskaa olla kärpäsenä katossa jos ja kun olisi jengi nukkumassa ja tulisi klo 03.20 pari mörisevää metsätraktoria ja rekkaa , tie olisi tukossa heiltä ja syntyisi kalabaliikki
... ja kun karavaanari on vielä vähän "simoissa", eikä pysty itse kulkinetta siirtämään. Pahimmassa tapauksessa ei ole edes tilaa väistyä.
Muista lehtijutun, jossa asunnon ikkunan läpi ampuminen oli tuomittu vaaran aiheuttamisena, siihen kai tulee päälle vielä niin vahingonteko kuin kotirauhapuolikin, kulkine lienee kotirauhan suojaama paikka!!!