VOIHAN ......le ! ääliöitä on ollut liikkeellä, ei vain oikein osaa ymmärtää mitä on ollut mielessä tekiöillä..
|
VOIHAN ......le ! ääliöitä on ollut liikkeellä, ei vain oikein osaa ymmärtää mitä on ollut mielessä tekiöillä..
VOIHAN ......le ! ääliöitä on ollut liikkeellä, ei vain oikein osaa ymmärtää mitä on ollut mielessä tekiöillä..Uutiset ovat nykyisin viihdettä. Kaikkea ei kerrota. Uutiset ovat nykyisin viihdettä. Kaikkea ei kerrota.Tuo on totta ! ja uutisia väritetään sekä muunnellaan... Jauhetta vaahtosammuttimesta ..?
Hmmm...
Tästä syystä en kerro puskaparkeista,koskee Lappia,mutta kerron kysyvälle !!
Ja poliisi tutkii asiaa vahingontekona.
Mitenhän asiaa tutkittaisiin, jos harkko olisi paiskattu vaikkapa jonkin ministerin makuuhuoneen ikkunasta sisälle? Mielestäni sama asia. Onneksi aika harvinaista, toivottavasti ei "tauti" ole kovin tarttuvaa?
Minulle ei isompia ole sattunut,kerran Norjassa veivät auton alta neloskalja poksin,24kpl,kaverilta Äkäslompolossa Kossukorin,oli tarkoitettu viemisiksi juhliin,että tämmöistä tapahtuu !!!
![]() Uskaltaisin väittää, että ne jotka tuommoista ovat tehneet eivät varta vasten jaksa raahautua lappiin jonnekin metsäparkkiin ilkivaltaa tekemään.
![]() Eiköhän kyse ole joukon typeröittämästä, kenties viinan- ja huumeenhuuruisesta päähänpistosta joka syntyi juuri siinä paikalla kun reitin varrelle sattui sekä vaunu että irtonainen kivi. mä luulen , et olen parkissa campingeilla vain .. tuossakaan niin kuin ei muussakaan ilkivallassa ole mitään järkeä .. en tajua , miks tää maailma on niin pelottava paikka nykyisin ja oli kyllä ennen vanhaankin, mut jotenkin noita kus..päitä vaan tuntuu olevan nykyisin paljoooooooon paljon enemmän ...ihmisiä sidotaan omaan koteihinsa , kun ensin ollaan murtauduttu sisään .. eikä paljoakaan välitetä ,et sielläkin talossa oli pieniä lapsia .. näin kävi orippäässä vaiko pöytyällä .. no jossain kuitenkin.. ain saa lukea lehdestä mitä kauheempia juttuja .. enkä toisaaltan yhtään ihmettele , kun noi kaik hörhöt , jotka ennen olivat suljetullaosastolla saavat nykyisin tallustaa täällä kanssamme ihan vain , kun ne suljetutosastot ovat suljettu heiltäkin .. siis ne mielisairaalaat ovat suljettu kaiken mosilta kulkijoita ...ja lisää niitä suljetaan
![]() Ja poliisi tutkii asiaa vahingontekona.Minä sitä sitten nyt pitäisi mielestäsi tutkia näillä lähtötiedoilla? Tuonne alkuperäiselle foorumille kirjottelin samasta ikävästä tapahtumasta.
http://karavaanari.info/index.php?topic=9388.msg110437;topicseen#msg110437 Onkohan tuosta mitään tarkempaa tietoa motiivista, tekijästä tmv. Rikosnimikkeitä tuommoseen löytyy pitkästi ja varmaan pientä itsepuolustustakin saa harjoittaa. esim jos sattuu iso koira (tai isäntä) karkaamaan kimppuun. Minä sitä sitten nyt pitäisi mielestäsi tutkia näillä lähtötiedoilla?No, vaikkapa kotirauhan rikkomisena. No, vaikkapa kotirauhan rikkomisena...joka Suomen oikeusjärjestelmän mukaan on rikoksena paljon pienempi. |