Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Puskaparkissa sattuu ja tapahtuu
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 23.10.2011 kello on 19:22 ---Minä sitä sitten nyt pitäisi mielestäsi tutkia näillä lähtötiedoilla?
--- Lainaus päättyy ---
Kaitsute on mielestäni oikeassa tuossa ministeri jutussa koska juttuhan oliskin jo ihan tapon tai murhan yritys.Näin epätasa-arvoisia ollaan ...kele :o
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 23.10.2011 kello on 20:47 ---..joka Suomen oikeusjärjestelmän mukaan on rikoksena paljon pienempi.
--- Lainaus päättyy ---
Vaikea saada kiinni,ja vaikka syylliset löytyisi,usein alaikäisiä,ei vastuu rikollisia !!
kaitsute:
Jushi kerkesi vastata puolestani, mutta onhan se vaunu koti, silloin kun ollaan reissussa ja sielläkin makuuhuone.
Jos heittää kiven jonkin makuuhuoneeseen keskellä yötä, niin oletuksena on, ainakin minulla, että siellä nukkuu joku.
Eipäs tainneet heittäjät kuitenkaan arvata, että vois osua johonkin nukkujaan.
Hullua hommaa kuitenkin.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 23.10.2011 kello on 21:14 ---Jushi kerkesi vastata puolestani, mutta onhan se vaunu koti, silloin kun ollaan reissussa ja sielläkin makuuhuone.
Jos heittää kiven jonkin makuuhuoneeseen keskellä yötä, niin oletuksena on, ainakin minulla, että siellä nukkuu joku.
Eipäs tainneet heittäjät kuitenkaan arvata, että vois osua johonkin nukkujaan.
Hullua hommaa kuitenkin.
--- Lainaus päättyy ---
Tuokin on syy miksi nukun todella rauhallisesti Sfc alueella(ja tietysti maksullisella alueella) mutta nuo puskaparkit todellakin saa jäädä mun puolesta. :'( Ihmettelen immeisiä kun katselen vaanareita jotka tuossa lähi absilla majoittuvat ja nuoriso rällää bemmuilla ja jenkeillä renkaat ja musiikki soiden saa.......n isosti .. >:( Ohan se ilmaista mutta nauttiiko oikeesti majoituksesta.Musta se 14€ yöstä saunomisen kanssa ei ole paljoa hyvistä yöunista.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 23.10.2011 kello on 22:01 ---Tuokin on syy miksi nukun todella rauhallisesti Sfc alueella(ja tietysti maksullisella alueella) mutta nuo puskaparkit todellakin saa jäädä mun puolesta.
--- Lainaus päättyy ---
Nooh, eläs nyt. On niitä mukaviakin puskaparkkeja.
Tässä pari esimerkkiä:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta