Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Puskaparkissa sattuu ja tapahtuu
sipu:
mä luulen , et olen parkissa campingeilla vain .. tuossakaan niin kuin ei muussakaan ilkivallassa ole mitään järkeä .. en tajua , miks tää maailma on niin pelottava paikka nykyisin ja oli kyllä ennen vanhaankin, mut jotenkin noita kus..päitä vaan tuntuu olevan nykyisin paljoooooooon paljon enemmän ...ihmisiä sidotaan omaan koteihinsa , kun ensin ollaan murtauduttu sisään .. eikä paljoakaan välitetä ,et sielläkin talossa oli pieniä lapsia .. näin kävi orippäässä vaiko pöytyällä .. no jossain kuitenkin.. ain saa lukea lehdestä mitä kauheempia juttuja .. enkä toisaaltan yhtään ihmettele , kun noi kaik hörhöt , jotka ennen olivat suljetullaosastolla saavat nykyisin tallustaa täällä kanssamme ihan vain , kun ne suljetutosastot ovat suljettu heiltäkin .. siis ne mielisairaalaat ovat suljettu kaiken mosilta kulkijoita ...ja lisää niitä suljetaan >:( :'(
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 23.10.2011 kello on 07:19 ---Ja poliisi tutkii asiaa vahingontekona.
Mitenhän asiaa tutkittaisiin, jos harkko olisi paiskattu vaikkapa jonkin ministerin makuuhuoneen ikkunasta sisälle?
Mielestäni sama asia.
--- Lainaus päättyy ---
Minä sitä sitten nyt pitäisi mielestäsi tutkia näillä lähtötiedoilla?
kuusaan.matti:
Tuonne alkuperäiselle foorumille kirjottelin samasta ikävästä tapahtumasta.
http://karavaanari.info/index.php?topic=9388.msg110437;topicseen#msg110437
Onkohan tuosta mitään tarkempaa tietoa motiivista, tekijästä tmv.
Rikosnimikkeitä tuommoseen löytyy pitkästi ja varmaan pientä itsepuolustustakin saa harjoittaa.
esim jos sattuu iso koira (tai isäntä) karkaamaan kimppuun.
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 23.10.2011 kello on 19:22 ---Minä sitä sitten nyt pitäisi mielestäsi tutkia näillä lähtötiedoilla?
--- Lainaus päättyy ---
No, vaikkapa kotirauhan rikkomisena.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 23.10.2011 kello on 20:18 ---No, vaikkapa kotirauhan rikkomisena.
--- Lainaus päättyy ---
..joka Suomen oikeusjärjestelmän mukaan on rikoksena paljon pienempi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta