Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Puskaparkissa sattuu ja tapahtuu

<< < (6/6)

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 24.10.2011     kello on 12:50 --- Metsä-autoteiden päässä on turvallista !!

--- Lainaus päättyy ---

Tällä hetken Sipoon/Kervan talmassa, tiskataan ja juodaan kaffetta, mustan Rellun kera. Muuten on näillä seuduin rauhallista, mutta nuo Suppilovahverot tuppaa hyppimään silmille. Ei siinä muuten kun tahtoo olla jo joka paikka täynnä eikä pysty enempää säilömään >:(

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 24.10.2011     kello on 12:50 --- Metsä-autoteiden päässä on turvallista !!

--- Lainaus päättyy ---

Nimenomaan tuollaisia paikkoja mekin käytetään. Kaukana kaikesta asutuksesta ja likenteestä.

Yrjö:
 Metsäutoteilläkin pitää tie olla aina auki, koska puutavara ja koneiden kuljetus tapahtuu joskus yölläkin, tosin vain kerran olen itse nähnyt.

K.E.V:
Olisi hauskaa olla kärpäsenä katossa jos ja kun olisi jengi nukkumassa ja tulisi klo 03.20 pari mörisevää metsätraktoria ja rekkaa , tie olisi tukossa heiltä ja syntyisi kalabaliikki  ;D ;) 8) :)

Alan:
^

... ja kun karavaanari on vielä vähän "simoissa", eikä pysty itse kulkinetta siirtämään. Pahimmassa tapauksessa ei ole edes tilaa väistyä.

Muista lehtijutun, jossa asunnon ikkunan läpi ampuminen oli tuomittu vaaran aiheuttamisena, siihen kai tulee päälle vielä niin vahingonteko kuin kotirauhapuolikin, kulkine lienee kotirauhan suojaama paikka!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View