|
Sivuja: [1] Siirry alas
PI on myös pienempi ja menee ahtaampaan koloon....toisaalta akkukäyttösessä ei tarvi sitä letkua.....vaikea valinta.
*****
Taidan päätyä sellanen mini mutterimopoon...nii tä näyttää olevan 110 pitkiä joissa yli 1000NM Paineilmalla... Pari sähköstä on jo mutta ne ei mahdu joka paikkaan.
*****
räikästä kyse...ei rälläkästä.....No katos. Ei oo helppoo ku ulkonäkö meni jo ja nyt viäl lukunäköki. ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|