Paljonko painaa? Ei ilmeisesti mahdottomia.
Hyvä etenkin silloin, jos on luukku vain toisella puolella.
Hyvä etenkin silloin, jos on luukku vain toisella puolella.
Sivuja: [1] Siirry alas
Paljonko painaa? Ei ilmeisesti mahdottomia.
Hyvä etenkin silloin, jos on luukku vain toisella puolella. Veikkaan että 40-50kg painaa,noi 80-90 raatovankkurin osat on tehty raudan ääressä ja vanerilevyt on 20-25mm.
Sen takia teinkin kun on vaan ovi toisella puolella. Veikkaan että 40-50kg painaa,noi 80-90 raatovankkurin osat on tehty raudan ääressä ja vanerilevyt on 20-25mm. Aika vahvaa materiaalia raatovankureissa näemmä käytetään
Saatta se arkku painaa reilusti yli 100kg!
Paljonko olisi luukun asennus toiselle puolelle kustantanut? Takatallin kantokyky on rajallinen. Nyt on menetetty 40-50 kg+vanerit.
Riippuu autosta. Joidenkin kohdalla 40-50 kg ei merkitse mitään ja harva siellä isoa moottoripyörää tai esim. tiilikuormaa kuljettaakaan.
Toki riippuu autosta. Omassa kapineessa takatallissa on tarra jossa lukee: Max 150 kg.
Jokainen kilo takatallissa huonontaa takajousituksen toimintaa ja heikentää ajo-ominaisuuksia. Eikä renkaat liiasta painosta tykkää. Riippuu autosta. Joidenkin kohdalla 40-50 kg ei merkitse mitään ja harva siellä isoa moottoripyörää tai esim. tiilikuormaa kuljettaakaan. Keskimääräiselle autolle 50kg on kyllä paljon. Keskimääräiselle autolle 50kg on kyllä paljon.Niinku mun adria lle, rek. 5 henkilölle mutta yksikin aikuinen mun lisäksi niin menee jo yli rajojen Tässä on apuna ilmajousitus,ja ei tonne ole tulossa mitään painavaa tavaraa:kaapelikela ja pari roikkaa,pöytä,pari tuolia,pallogrilli,lämpösuoja ohjaamon ikkunoihin,5ltr bensakannu aggrekaattiin.
Kuinka monelta on tien päällä punnittu autoa?
Kuinka monelta on tien päällä punnittu autoa? Ei koskaan, mutta juttuja olen kuullut. Ruotsista eniten, mutta Masi on kertonut muualtakin. Laillisuutta tärkeämpää, että ajo-ominaisuudet pysyy turvallisina. Ei tuo ajossa tuntunut miltään ja peränkorkeus ei muuttunut yhtään,eli ei tarvinnut ilmapusseihin lisätä ilmaa,ja hyvin pysähtyy..
Sivuja: [1] Siirry ylös
|